سفر به ونکوور کانادا، سفری به عمق زیبایی و پیشرفت

به گزارش سبزوار امروز، ونکوور یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کانادا است که هرکسی کانادا را برای مهاجرت انتخاب می نماید، این شهر را برای خود انتخاب می نماید و دلیل آن هم آب و هوای ونکوور، سیستم آموزشی، درمانی، سازماندهی خوب، کیفیت بالای خدمات، زیبایی طبیعی و تمیزی این شهر و یا دلایل بی شمار دیگری بوده که باعث انتخاب آن می شود. اگر شما فقط یک بار به این شهر سفر کنید، متوجه این موارد می شوید. ونکوور شهری کوهستانی با مسیرهایی که بالا و پایینی دارند، می باشد! وقتی در این شهر زیبا هستید، حتما تعجب می کنید که در یک محیط شهری قرار دارید اما چند دقیقه بعد خودتان را در مسیرهای پیاده روی کوهستانی می بینید. این یکی از عجایب و شگفتی های این شهر است. پس با ما همراه باشید تا بیشتر و بهتر این شهر زیبا را بشناسیم و در خصوص آن اطلاعاتی را کسب کنیم و هر آنچه که برایاقامت در ونکوور احتیاج است را با هم مرور کنیم تا سفری به یاد ماندنی داشته باشیم. ونکوور شهری با آسمان خراش های بلند و بزرگ بوده که در کانادا واقع شده است و دارای تاریخی طولانی می باشد. شهری با غذاهای خوب ژاپنی، موسیقی های فوق العاده که در جای جای شهر به گوش می رسد، طبیعتی بکر و زیبا و از همه مهمتر کیفیت بالای زندگی و خدمات می باشد. گردشگرانی که به این شهر سفر کردند تا این شهر زیبا را ببینند این شهر را، شهری گران می بینند و از دیدگاه آن ها، هزینه های زیادی را باید در این شهر داد اما با رفتن به این شهر می فهمید که ارزش چنین هزینه هایی را دارد و شما ناامید از پرداخت هزینه در این شهر و لذت بردن از دیدنی های ونکوور نمی شوید.

سفر به ونکوور کانادا، سفری به عمق زیبایی و پیشرفت

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

وضعیت آب و هوای ونکوور

ونکوور را به خاطر تابستان های شگفت انگیزش می شناسند و مشهور است و دلیل آن هم مجاورت این شهر با اقیانوس آرام می باشد زیرا شهر ونکوور در طول اقیانوس آرام شمال غربی واقع شده است. شهری با باران های ملایم و دلچسب که بیشتر به خاطر همین بارش باران است که همه این شهر را می شناسند. از ماه اکتبر تا آوریل می توانید شاهد این نم نم بی خاتمه و دل انگیز باران باشید که وقتی به آسمان خاکستری رنگ ونکوور نگاه می کنید، حس می کنید که چگونه این قطرات باران به صورت شما می خورند. باران آنقدری نیست که احتیاج به دریافت چتر بالای سر داشته باشید و می توانید در این نم نم باران در آب و هوای ونکوور قدم زنان با خانواده و همسر خود راه بروید و لذت ببرید. از ماه می تا سپتامبر هوا کم کم خشک و سنگین می گردد. اما به طور کلی آب و هوای ونکوور تقریباً معتدل است.

بهترین زمان برای رزرو هتل در اقامت در ونکوور

از لحاظ قیمت بهترین زمان برای رزرو هتل در آب و هوای ونکوور از ماه ژانویه تا مارس است که به اصطلاح off season نامیده می گردد. در این زمان می توانید هتل های ارزان قیمتی پیدا کنید که در پول خود هم صرفه جویی نموده باشید. اما هرکسی دوست دارد در آب و هوای ونکوور سفر کند، به طور معمول هتل های این شهر در طول ماه های می تا سپتامبر که درست آب و هوای خوب و مطلوبی است، در بالاترین حد قیمتی خود قرار دارند. پس انتخاب با شماست که بخواهید در چه زمان به این شهر سفر کنید و هتل رزرو کنید. البته ممکن است بتوانید در تعطیلات آخر هفته، هتل های خوش قیمتی هم پیدا کنید که باید در این خصوص زمان کافی را برای پیدا کردن چنین هتل های بگذارید.

انواع هزینه ها برای اقامت در ونکوور

هزینه هاستل

اگر می خواهید هاستلی ارزان قیمت در آب و هوای ونکوور پیدا کنید و هزینه های خود صرفه جویی کنید باید کمی دورتر از شهر به دنبال هاستل باشید تا بتوانید اقدام به اجاره تخت کنید. اما اگر خیلی هزینه برای شما مطرح نیست هاستل های خوبی در ونکوور هستند که موقعیت مکانی خوبی دارند اما خیلی ارزان نیستند. شما می توانید حدوداً با پرداخت 20 تا 25 دلار کانادا برای یک شب در یک اتاق اشتراکی اقامت کنید و یا اگر دلتان می خواهد در یک اتاق خصوصی به همراه دو تخت اقامت کنید، هزینه ای حدود 55 دلار کانادا را برای اقامت در ونکوور باید پرداخت کنید.

هزینه اقامت در هتل

هزینه هتل ها هم وضعیتی شبیه به هاستل ها دارند. اگر در مرکز شهر و در موقعیت مکانی خوبی هتلی را رزرو کنید، خوب مسلماً برای اجاره اتاق باید هزینه بیشتری بدهید و با نسبت به مناطق کم اهمیت تر شهر قیمت بیشتری باید پرداخت کنید. به طور کلی اگر بخواهیم قیمت انواع هتل را بر اساس کیفیت و ستاره دسته بندی کنیم به طور میانگین به توضیح زیر خواهد بود: هتل یک ستاره 30 تا 57 دلار کانادا، هتل دو ستاره 50 تا 135 دلار کانادا، هتل سه ستاره 68 تا 199 دلار کانادا، هتل چهار ستاره 112 تا 264.50 دلار کانادا و هتل پنج ستاره 175 تا 282.50 دلار کانادا. شاید فکر کنید هتل های این شهر گران باشند اما اگر به مناطق دیگر جهان نگاه کنید و به شهرهایی مثل پاریس، متوجه می شوید که هتل های این شهر نسبت به هتل های شهرهای مشهور دیگر به مراتب ارزان تر برای اقامت در ونکوور می باشد.

متوسط قیمت مواد غذایی در آب و هوای ونکوور

در آمریکای شاقتصادی، شهر ونکوور از آن دسته شهرهایی است که رستوران های معروف زیادی دارد و رستوران های این شهر جز بهترین رستوران ها محسوب می شوند. رقابتی که در بین رستوران های این شهر به پا شده، باعث شده تا مردم و گردشگران از این موضوع لذت ببرند و به نفع آن ها باشد و به همین خاطر از نظر هزینه و کیفیت غذا مشکل چندانی برای شما در اقامت در ونکوور به وجود نخواهد آمد. اگر در یک صبح دل انگیز در شهر قدمی بزنید می توانید کافه های کوچکی را در همه جای شهر ببینید، به علاوه می توانید به فست فودهای مناسبی بروید که قیمت های مناسبی را برای صرف یک وعده صبحانه از مشتری می گیرند و شما می توانید در آن ها یک صبحانه خوشمزه را میل کنید. بعد از یک گشت و گذار لذت بخش در این شهر می توانید به مغازه های ساندویچی و رستوران های خوش قیمت خوبی که در این شهر وجود دارد، بروید و در هر کدام از آن ها که توقف کنید با قیمت هایی منطقی رو به رو خواهید شد و یک وعده نهار خوشمزه را می توانید میل کنید. هنگام شب وقتی از خرید کردن و گشتن در خیابان های شهر ونکوور در آب و هوای ونکوور خسته شدید، می توانید به رستوران های زیادی که در این شهر وجود دارد و با ملیت های مختلفی که در هر کدام از این رستوران ها هست بروید و بهترین غذاها را با قیمت های خوبی میل بفرمایید. اگر به دنبال بهترین رستوران در شهر ونکوور می شد، پیشنهاد ما به شما رستوران های مک دونالد می باشد که هم رستوران های شیک و تمیزی هستند و هم از نظر قیمت خوب و منصافه می باشند و برای افرادی که محدودیت بودجه ای زیادی دارند، مناسب می باشد. اما اگر دست پخت خود را بهتر می پسندید و دوست دارید خودتان آشپزی کنید، می توانید با پرداخت حدوداً 91 و 73 دلار کانادا مواد غذایی یک هفته خود را تهیه کنید. البته این نکته حائز اهمیت است که شما به کدام سبک از غذاهای غربی یا آسیای علاقه مند هستید و به یاد داشته باشید یک انسان سالم و بالغ براساس میزان کالری استاندارد به موادغذایی همچون نان تازه، برنج سفید، تخم مرغ، شیر، سینه مرغ، پنیر محلی، سییب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی و کاهو احتیاج دارد و مسلم است که اگر به مواد بیشتری احتیاج پیدا گردد، باید هزینه بیشتری پرداخت گردد که این بخش جز هزینه های اقامت در ونکوور خواهد بود.

هزینه حمل و نقل

ونکوور هم مانند بیشتر شهرهای بزرگ، سیستم حمل و نقل عمومی خوب و پیشرفته ای دارد که شامل اتوبوس، ترن هوایی و خطوط کشتی رانی می گردد. پیشنهاد ما به شما حمل و نقل با ترن هوایی هست که می تواند تجربه خوبی برای شما باشد. ترن هوایی شامل 4 خط است به نام های اکسپو، میلنیوم، کانادا و خط چهارم هم که به نام Evergreen (همواره سبز) نامیده می شوند، به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است. هزینه انواع وسیله نقلیه در آب و هوای ونکوور به توضیح زیر است: تاکسی از فرودگاه تا مرکز شهر 18.94 تا 22.73 دلار کانادا، ترن هوایی از فرودگاه تا مرکز شهر 6.82 دلار کانادا، اتوبوس های بومی شبانه از فرودگاه تا شهر 2.08 دلار کانادا، هر 3 کیلومتر جابجایی توسط تاکسی 6.06 تا 9.85 دلار کانادا و ترن هوایی و اتووس در محدوده شهری 2.08 دلار کانادا.

توصیه هایی برای صرفه جویی در هزینه برای اقامت در ونکوور

از پارک ها و باغ های رایگان در آب و هوای ونکوور دیدن کنید

اگر دوست دارید بدون هیچ هزینه ای در یک منطقه زیبا همراه با خانواده قدم بزنید، می توانید به پارک ها و باغ های زیادی که در اطراف شهر وجود دارند، بروید و مشغول تفریح و قدم زدن شوید. از اطراف شهر مناظر دیدنی و بکر زیادی وجود دارد که می توانید یک روز را در آنجا سپری کنید و بدون هیچ هزینه ای لذت ببرید. حتی اگر دلتان خواست یک دوچرخه اجاره کنید و در این طبیعت بی نظیر دوچرخه سواری کنید و مناطق زیادی را ببینید.

بلیط های روز ورزشی را خریداری کنید

اگر می خواهید یک روز ورزشی خوب را در آب و هوای ونکوور سپری کنید می توانید به مرکز گردشگری بازدیدنمایندگان ونکوور بروید و بلیط هایی که به فروش می رسانند را خریداری کنید که که نصف حالت عادی قیمت هستند و بلیط های امشب نامیده می شوند.

در روزهای سه شنبه از گالری هنر ونکوور بازدید کنید

اگر خواستید رایگان و یا حتی با هزینه ای اندک از گالری هنر ونکوور بازدید کنید، می توانید بعد از ساعت 5 عصر روزهای سه شنبه بدون پرداخت هزینه ورود به گالری به آنجا بروید و یا حتی با پرداخت هزینه ای کم در یاری های اقتصادی در اقامت در ونکوور سهیم شوید.

بهترین دیدنی های ونکوور

بازدید از گالری هنر ونکوور

گالری هنری که از دیدنی های ونکوور است، در مرکز شهر ونکوور واقع شده و بالغ بر 10000 تکه هنری ارزشمند را در خود جای داده است. در این گالری مجموعه ای بی نظیر از آثار هنری ملی و بین المللی معاصر وجود دارد که باعث شده یک مکان ارزشمند به حساب آید و شما می توانید در یک بعدازظهر دل انگیز به این مکان بروید و با دیدن آثاری از هنرمندان محلی گرفته تا هنرمندان کلمبیا شگفت زده شوید. اگر می خواهید در موقعیت مناسبی به این گالری بروید حتما به سایت رسمی گالری بروید و تقویم را چک کنید تا از زمان رویدادهایی مثل سخنرانی ها و نمایشگاه های ویژه ای که در این گالری برگزار می گردد، با خبر شوید. هزینه بازدید از گالری برای بزرگسالان 15.15، دانش آموزان 11.36 و خردسالان (5 تا 12 سال) 4.55 دلار کانادا می گردد و در روزهای سه شنبه بازدید از این مکان رایگان می باشد.

گشت و گذار در پارک استنلی

اگر می خواهید به مکانی سرسبز و تاریخی که از دیدنی های ونکوور است، بروید و از مناظر بی نظیر شگفت زده شوید، پارک استنلی را از دست ندهید. پارکی با طراحی منحصر به فرد که با فضای شهری ونکوور یکپارچه شده است. هنگامی که پا به این پارک می گذارید و در آن مشغول به گشت و گذار می شوید، می توانید تفریحات و سرگرمی های بی شماری را در آن پیدا کنید و یا در یک روز گرم و آفتابی در دل ظهر در یک استخر شگفت انگیز در دومین ساحل پارک آب تنی کنید. سرگرمی های بیشماری در این پارک وجود دارد و این بستگی به علاقه شما دارد که کدام یک از این تفریحات مهیج را انتخاب کنید. تفریحاتی مثل اسب سواری، دوچرخه سواری، تماشای باغ های زیبا و طبیعت وحش و گشت گذار در میان این باغ ها و درختان بزرگ و سرسبز. بعضی از تفریحات این پارک بزرگ آنقدر زیبا و دوست داشتنی هستند که دلمان نمی آید آن ها را در یک خط خلاصه کنیم و ترجیح می دهیم در بخشی جداگانه به آن ها بپردازیم. تفریحاتی مثل آکواریوم ونکوور و دیوار دریایی به همراه جهانی علم بخشی از دیدنی های ونکوور هستند. در این پارک رستوران های زیادی وجود دارد که پذیرای مهمانان خود هستند. اگر دلتان می خواهد همراه با تماشای اقیانوس زیبا و باشکوه یک وعده ناهار خوشمزه را تجربه کنید حتما به یکی از این رستورانن ها سری بزنید. می توانید از طریق شاتل، دوچرخه و حتی اسب گشت و گذار خود را مهیج تر و خاطره انگیزتر کنید و در اطراف پارک به به گشت و گذار مشغول شوید. اگر در عید کریسمس به این شهر زیبا سفر کردید و دلتان خواست از این پارک دیدن کنید، حتما سوار قطار شب های روشن کریسمس شوید و از مناظر زیبای پارک همراه با آن نورهای زیبای گسترده ای که در سراسر پارک وجود دارد، دیدن فرمایید و لذت ببرید.

دوچرخه سواری در طول دیوار دریایی در اقامت در ونکوور

مناظر زیبایی در شهر ونکوور وجود دارد، که یکی از این مناظر، دیوار دریایی در اطراف پارک استنلی است. اگر دلتان خواست از این مناظر فوق العاده و زیبای رو به آب دیدن فرمایید، پیشنهاد می کنیم حتما یه دوچرخه از مرکز شهر اجاره کنید تا هم حمل و نقل راحت تری داشته باشید و هم در حین گشت و گذار در شهر به سمت دیوار دریایی رکاب بزنید و صحنه های شگفت انگیزی را تجربه کنید. طول این دیوار 8،8 کیلومتر است که دسترسی به ساحل، نقاط تاریخی، فروشندگان دوره گرد و نواحی کاملاً آبی را برای شما فراهم می نماید. حتی اگر دلتان نخواست با دوچرخه به این مناطق بروید و علاقه ای به رکاب زدن ندارید، می توانید در جهت جداگانه ای که برای عابران پیاده در نظر گرفته شده قدم بزنید و از مناظر و ساحلی زیبا که به دور از هیچ سروصدا و بوق ماشین ها است، لذت ببرید. این مکان انتخاب مناسبی برای شما است تا به دور از محیط شهری یک روز خود را سپری کنید. این دیوار دریایی سواحل زیادی دارد. اگر شما در طول تابستان به مکان سفر کردید و به این جای زیبا سری زدید حتما غروب آفتاب فوق العاده زیبایی که در ساحل سوم به چشم می خورد را تماشا کنید. اگر زمان خود را طوری برنامه ریزی نموده اید که بتوانید از مناطق دیگر هم دیدن فرمایید، می توانید در حدود 45 دقیقه و بدون توقف در طول جهت دیوار دریایی پارک استنلی با دوچرخه طی کنید و مناطق زیبای این دیوار دریایی را ببینید. همان طور که قبلاً هم از آب و هوای ونکوور گفته شد، این شهر اغلب بارانی است و ماه های ژوئن تا سپتامبر آسمانی صاف و آفتابی را می توانید، ببینید. به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم که در طول این مدت به این شهر سفر کنید و حتما از این دیوار دریایی دیدن کنید زیرا تجربه ای که در ماه ها در این مکان به دست می آورید، شاید به ندرت در ماه های دیگر کسب کنید.

لحظاتی مفرح و به یاد ماندنی به همراه بچه ها در جهانی علم

جهانی علم که از دیدنی های ونکوور است، درست در طول دیوار دریایی واقع شد. این مکان آنقدر جذاب و دیدنی است که همه بزرگسالان و هم بچه ها از آن لذت می برند. این مکان پر از سرگرمی های متنوع و تعاملی زیادی است که گالری ها، نمایشگاه ها و برنامه های زیادی در آن وجود دارد که با هدف تعامل با مردم بومی و رهبری آن ها به سمت آینده علمی درخشان است.

لذت موسیقی کلاسیک در ارکستر سمفونی ونکوور

بعد از کلی گشت و گذار در مناطق زیبای شهر در طول یک روز خسته نماینده تصمیم گرفته اید که خستگی خود را برطرف کنید، پیشنهاد می کنیم که برای برطرف این خستگی سری به ارکستر سمفونی ونکوور در سالن زیبای تئاتر Orpheum بزنید. در این سالن زیبا می توانید انواع اجراهای با کیفیت موسیقی های متنوع را که در همه سالن پخش می گردد، بشنوید و از شنیدن آن لذت ببرید و یک شب خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید. گروه موزیسن های این ارکستر که از استعداد خاصی برخوردارند تاکنون در مراسم های زیادی اجرا داشته اند. از جمله در مراسم جونو 2008، تور آسیایی 2088 و تور سواحل غربی سال 2013 که به خاطر اجرای زیبا جایزه های بزرگی گرفته اند. اگر به موسیقی کلاسیک علاقه دارید، حتما یک شب رویایی را در این سالن در اقامت در ونکوور تجربه خواهید کرد.

لذت خرید در خیابان رابسن

اگر دلتان می خواهد بعد از گشت و گذار در اقامت در ونکوور به خرید کردن بپردازید، حتما سری به خیابان رابسن که در نزدیکی مرکز شهر ونکوور واقع شده است، بزنید. در این خیابان فروشگاه های زیادی وجود دارد و شما می توانید در این فروشگاه های زنجیره ای لذت خرید کردن را تجربه کنید. فروشگاه های بسیار با کیفیت، طلا فروشی ها و فروشگاه های برندهای بزرگ و مغازه های زیبایی که حتی دیدن آن ها هم می تواند جذاب باشد و هر وقت از خرید کردن و راه رفتن در این فروشگاه ها خسته شدید و احتیاج به استراحت داشتید، پیشنهاد می کنیم حتما در یکی از رستوران ها و کافه های این خیابان کمی استراحت کنید و غذا و نوشیدنی میل کنید و خستگی خود را برطرف کنید. پیشنهاد می کنیم تا زمانی که در خیابان رابسن هستید، هات داگ ژاپنی را امتحان کنید که شامل گیاهان دریایی، رشته و میگو است. شلوغ ترین نقطه بین خیابان های Burrard و Jervis است. پس حواستان را جمع کنید که در چه مواقعی قصد خرید کردن و رفتن به این خیابان را در اقامت در ونکوور دارید.

تماشای آکواریوم ونکوور

همان طور که قبلاً هم گفته شد در پارک استنلی مکان های دیدنی زیادی وجود دارد، یکی از دیدنی های ونکوور، آکواریوم ونکوور است که حیوانات دریایی زیادی در آن گرد هم آمده اند. این آکواریوم متعهد به حفظ زندگی آبزیان است. در این مکان فعالیت های زیادی برای عموم مردم در نظر گرفته شده و نمایش های جالبی در آنجا می توانید، ببینید و در محیطی آرام و امن که در دو طرف شما انواع حیوانات و آبزیان دریایی وجود دارند، قدم بزنید و از تماشای این مناظر حیرت انگیز لذت ببرید. چه خوب است که اگر کودک خود را به همراه آورده اید، حتما از این مکان دیدن فرمایید تا اطلاعات فرزندتان بالا رود و در این آکواریوم زیبا سرگرم گردد و به همراه خانواده خود از این سفر خاطره خوبی را داشته باشید. بهتر است تا از وبسایت رسمی آکواریوم بلیط تهیه کنید تا با خیال راحت تر و بدون معطلی به این مکان بروید زیرا ممکن است افراد زیادی دلشان بخواهد به این مکان بروند و باعث گردد شما در صف های طولانی که برای بازدید از این محیط خارق العاده تشکیل شده است، معطل شوید. هزینه ورود به آکواریوم برای بزرگسالان21.97، دانش آموزان یا دانشجویان 15،15 و خردسالان 11.36 دلار کانادا می گردد.

گشت و گذار در Gastown

Gastown که از دیدنی های ونکوور بوده، چهارمین محله شیک جهان در سال 2012 شناخته شده است. هنگامی که از طرف مرکز شهر قدم زنان به طرف این محله می روید و به این جا پا می گذارید و این مکان را از نزدیک می بینید، احساس می کنید که به زمان های دور رفته اید. این ناحیه یکی از قدیمی ترین محله های ونکوور محسوب می گردد. محله ای با معماری قدیمی و ساختمان هایی که شکل و شمایل ساختمان های قرون وسطی را به خود گرفته است. همان طور که در این محله قدم می زنید، می توانید خود را مشغول تماشای کسب و کارهای کوچک، بوتیک ها، معماری های قدیمی و رستوران های فوق العاده بکنید و از این مناظر نهایت لذت را ببرید. بازدید و عکاسی از ساعت بخار واقع در این محله را به هیچ وجه در اقامت در ونکوور از دست ندهید.

پارک دره لین

هنگامی که به مرکز شهر ونکوور بروید می توانید در آنجا یک ایستگاه اسکله ای ببنید. فرصت را از دست ندهید به این ایستگاه بروید و سوار یک اتوبوس دریایی شوید و به سمت اسکله Lonsdale که از دیدنی های ونکوور است، حرکت کنید. لذت سوار شدن بر روی اتوبوس های دریایی و حرکت بر روی آب های روان تا پارک دره لین به نوبه خود هیجان انگیز است. اگر به دنبال کوه نوردی نیز هستید حتما کفش های مناسبی با خود بردارید و در جهتهای پیاده روی مناسبی که در این دره وجود دارد، آغاز به گشت و گذار کنید. دره لین این فرصت را به شما می دهد تا به دل طبیعت قدم بگذارید و جنگل های انبوه با رودخانه ای که از وسط آن می گذرد را ببینید و یک روز به یاد ماندنی را به دور از محیط آلوده شهری و در محیطی پاک و ساکت در اقامت در ونکوور سپری کنید. در دره لین، پل معلقی وجود دارد که حتما سری به آن بزنید و از روی آن رد شوید. اگر با خانواده و فرزندان کوچک خود سفر می کنید و دلتان می خواهد بچه های خود را سرگرم کنید و آن ها نیز از این سرگرمی ها لذت ببرند، حتما سری به مرکز محیط زیست پارک بزنند. بچه ها و جوانان می توانند به خوبی با نمایشگاه های تعاملی مربوط به حیوانات، گیاهان و جنگل های معتدل ساحلی سرگرم شوند.

رستوران East is East

دلیل اینکه در بین این همه رستوران ما این رستوران را انتخاب کردیم تا به شما معرفی کنیم، تبحری است که این رستوران در طبخ غذاهای شرقی دارد. مزاج ما ایرانی ها با هر غذای کشورهای خارجی زیاد سازگار نیست. به همین خاطر می توانید به رستوران East is East بروید و از خوردن غذا لذت ببرید. در این مکان انواع غذاهای هندی، ایرانی، عربی، افغانی و بیشتر کشورهای خاورمیانه به خوبی پخت می گردد. بنیان گذاران این رستوران افغانی ها هستند که به خاطر جنگ شوروی از کشور خود به سمت هندوستان فرار کردند که این فرار مزیت های زیادی برای آن ها داشت. از جمله زبان، فرهنگ، هنر و آشپزی این کشور که تاثیر زیادی بر روی آن ها گذاشت. هنگامی که پا به این مکان می گذارید می توانید ببینید که طراحی منحصر به فرد این رستوران با بقیه رستوران ها متفاوت است و همچنین می توانید در فضایی آکنده از موسیقی سنتی و طعم های تند و پرجنب و جوش غذاها بفهمید که صاحبان این رستوران با عشق و علاقه این مکان را اداره می نمایند. همچنین آشپزان این رستوران با ادغام مواد آلی و استفاده از مرغوب ترین مواد سازگار با محیط زیست سعی می نمایند تا غذایی با تزئینات زیبا به مهمانان خود عرضه نمایند. پس فرصت را غنیمت بشمارید تا یک وعده غذایی با انواع غذاهای با کیفیت و خوب در این رستوران را در کنار گوش دادن به انواع موسیقی سنتی میل بفرمایید و از این محیط دلپذیر لذت ببرید که بی شک تجربه ای خوب و به یادماندنی در اقامت در ونکوور برای شما خواهد شد. این رستوران منوی غذای گیاهی خوبی دارد و سوپ سبزیجات آن یکی از بهترین ها در ونکوور است. این رستوران 2 شعبه دارد. برای اینکه بدانید در کدام یکی پایکوبی سنتی انجام می گردد، بهتر است از قبل با آن ها تماس بگیرید.

بازار اسکله Lonsdale

اگر قصد دیدن از دره لین که یکی از دیدنی های ونکوور است، را کردید همان طور که قبلاً گفتیم سوار بر اتوبوس دریایی در اسکله ای که در مرکز شهر وجود دارد، می شوید و ظرف 12 دقیقه به اسکله Lonsdale می رسید. اما عجله نکنید زیرا این اسکله بازاری دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت. پس اگر دوست ندارید در مراکز بزرگ خرید کنید حتما سری به این بازار بزنید. در این بازار می توانید انواع مواد غذایی، جواهرات، مد و فشن و حتی یک چشمه آب گرم نیز ببینید که می تواند به نوبه خود جالب باشد و یا اگر بعد از گشت و گذار از دره لین باز هم به این منطقه آمدید تا به مرکز شهر برگرید، می توانید قبل از رفتن، به یکی از رستوران های این بازار رنگارنگ بروید و یک وعده غذای خوشمزه را در کنار مناظر آبی فوق العاده میل کنید و در طول جهت رفت و برگشت از این اسکله به شهر از مناظر زیبایی که وجود دارد، لذت ببرید. این زیبایی از دیدنی های ونکوور در زمان اقامت در ونکوور می باشد.

ساحل انگلیش بی

بعد از چند روز گشت و گذار در دیدنی های ونکوور دلتان می خواهد در مکانی منحصر به فرد استراحت کنید، پیشنهاد می کنیم به ساحل انگلیش بی بروید و در یک عصر دل انگیز در این مکان آغاز به قدم زدن کنید یا با خانواده خود والیبال بازی کنید و یا بر روی شن های ساحل دراز بکشید و استراحت کنید. در هر صورت برای هرکاری که به این مکان می روید بی شک مکانی عالی برای تفریح و استراحت شما به شمار می رود. این ساحل را می توانید در نزدیکی کافه ها و رستوران های خیابان Denman and Davie پیدا کنید. از رویداد های این شهر که در روز اول ژانویه برگزار می گردد، شنای خرس قطبی است. در طول این رویداد که می توانید هم به تماشای آن بپردازید و هم در آن شرکت کنید، همه شرکت نمایندگان در جشن سال نو به درون آب های منجمد و سرد شیرجه می زنند. در آخرین هفته ماه جولای یا اوایل ماه اوت در ونکوور جشنواره نورها برگزار می گردد. پس اگر در این موقع به ونکوور سفر کردید حتما در این جشنواره شرکت کنید زیرا یکی از بزرگترین دیدنی های ونکوور به حساب می آید که در آن افراد به رقابت های آتش بازی می پردازند.

پارک کوئین الیزابت

اگر به دنبال مکانی ساکت برای یک پیاده روی سبک در طول یه بعدازظهر دل انگیز دارید، حتما به پارک کوئین الیزابت که یکی از دیدنی های ونکوور است، بروید. این پارک به خاطر باغ های سرسبز و زیبا همراه با درختان تزئینی و مناظر شگفت انگیز رو به کوه های ساحل شاقتصادی معروف است. همچنین در این پارک می توانید تعداد زیادی پرنده و گیاهان عجیب و غریب ببینید که حاصل کوشش های هنرستان هنرهای زیبا است که در این پارک واقع شد است و اگر عاشق گلف و تنیس و بولینگ نیز هستید حتما در طول مدت حضورتان در این پارک سری به این بازی ها بزنید و از دیدنی های ونکوور لذت ببرید. این پارک در نزدیکی ماین استریت واقع شده است که پر از کافه و مغازه های صنعتگری است. بهترین زمان برای بازدید از این پارک زمانی است که درختان تازه از خواب زمستانی بیدار شده اند پس بهتر است در فصل های بهار و تابستان به این پارک بروید خصوصا در فصل بهار اگر به این مکان آمدید، شکوفه های گیلاس از آن دست مواردی هست که حتما باید ببینید.

قایق سواری و کایاکینگ در Deep Cove

اگر قصد دیدن از Deep Cove را کردید حتما یک کایاک یا کانو کرایه کنید تا بتوانید در طول یک جهت آبی و زیبا همه شگفتی های طبیعی را ببینید. هنگامی که بر روی آب های بندرگاه قرار می گیرید، می توانید خوک های آبی و سمورهای آبی را از نزدیک ببینید و زمانی که در طول خط ساحلی به حرکت در می آیید، می توانید ستاره های دریایی بنفش، خرچنگ ها و توتیا را مشاهده کنید و از این مناظر نهایت لذت و بهره را ببرید. بی شک می توانید یک بعدازظهر به یادماندنی را در این مکان برای خود رقم بزنید و تجربه کنید. حتما از قبل ثبت نام کنید و بعد به این مکان بروید، زیرا در فصل های پرگردشگر افراد زیادی به دیدنی های ونکوور می آیند. به همین خاطر پیش دستی کنید و ثبت نام خود را از قبل مهیا کنید.

گرانویل آیلند (Granville Island)

گرانویل مکانی عالی برای مشاهده انواع تولیدات محلی، هنر و مناظر زیبای کنار آب است. همچنین می توانید در این مکان غذاهای خارق العاده ای میل کنید و از دیدن موسیقی زنده و گوش دادن به آن نهایت استفاده را ببرید. گرانویل جز بهترین دیدنی های ونکوور است که این امکان را به شما می دهد تا در این جای شگفت انگیز مشغول به قدم زدن شوید و این فرصت را داشته باشید تا در کنار این پیاده روی فوق العاده، مغازه های صنعتگری، فروشگاه های عمومی و اجراهای خیابانی را ببینید. در هنگام شب می توانید از مناظر نورانی این ناحیه لذت ببرید و در روز می توانید در زیر نور خورشید لم بدهید و از خوردن یک فنجان اسپرسو لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم بازدید از این مکان را هرگز از دست ندهید. وقت خود را تنظیم کنید که حداقل 3 تا 4 ساعت را در این مکان بمانید تا بتوانید تمام شگفتی های این مکان را ببینید. به محض ورودتان به این منطقه از غرفه اطلاعات در خصوص برنامه نمایش ها، از اجرای بداهه کمدی گرفته تا پایکوبی های کلاسیک در طول روز و شب آگاهی کسب کنید. اگر در طول تابستان و یا آخر هفته تصمیم گرفتید به این مکان بروید، پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید از مرکز شهر به سمت گرانویل آیلند بروید، حتما با کشتی های فالس کریک بروید زیرا افراد زیادی به این مکان می روند به همین خاطر پیدا کردن جای پارک مشکل آفرین است. اگر هزینه های مسافرتی برای شما محدود است و از نظر بودجه محدودیت دارید، به رستوران های این ناحیه نروید زیرا از نظر قیمتی کمی گران هستند. شما می توانید به برادوی یا خیابان چهارم غربی (West 4th Avenue) سری بزنید تا با قیمت های منطقی تری رو به رو شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 607

به "سفر به ونکوور کانادا، سفری به عمق زیبایی و پیشرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ونکوور کانادا، سفری به عمق زیبایی و پیشرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید