پیانیچ: آلگری دنبال کشاندن بازی به عرض بود و ساری بازی طولی را می پسندد

به گزارش سبزوار امروز، هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس می گوید سبک بازی این تیم بعد از تغییر سرمربی عوض شده و او شیوه فعلی بازی اش تیمش را بیشتر می پسندد.

پیانیچ: آلگری دنبال کشاندن بازی به عرض بود و ساری بازی طولی را می پسندد

به گزارش خبرنگاران، میرالم پیانیچ می گوید از آزادی عملی که مائوریتزیو ساری سرمربی جدید یوونتوس به او برای ارسال پاس های طولی و عمقی می دهد راضی است. پیانیچ که امشب در دیداری خانگی از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرلورکوزن به میدان خواهد رفت، درباره تفاوت های سبک بازی یوونتوس تحت هدایت آلگری و ساری گفت: مسلماً در تیم ما هنوز مسائل و نواقصی وجود دارند که باید برطرف شوند اما من مطمئنم که با گذر زمان همه چیز بهتر و بهتر خواهد شد. هم تیمی هایم در زمین بازی همیشه دنبال من می گردند و این برایم خوشایند است. برخلاف گذشته من الان بیشتر پاس های روبه جلو می فرستم اما باز هم همه چیز به نظر سرمربی و دستوراتی که به من می دهد، بستگی دارد. اگر به خودم باشد دوست دارم در طول بازی 150 بار پا به توپ شوم.

پیانیچ ادامه داد: بازی زیر نظر ساری کاملاً متفاوت است. وقتی آلگری سرمربی مان بود، شیوه بازی مان کاملاً فرق داشت. آن زمان به محض اینکه صاحب توپ می شدیم باید آن را در عرض پاس می دادیم. الان بیشتر در طول پاسکاری می کنیم. من دوست دارم به یکی از بهترین هافبک های دنیا تبدیل شوم. دارم برای یکی از بهترین تیم های دنیا بازی می کنم و خوش شانس هستم که زیر نظر همه مربیانی که داشتم، رفته رفته رشد کردم. کسب پیروزی به شما برای پیشرفت کمک می کند و من می دانم که می توانم خیلی بهتر از چیزی باشم که الان هستم. بازیکنان یوونتوس همیشه برای رسیدن به بالاترین اهداف آماده اند. تیم ما تیمی پر از بازیکنان باتجربه است که همه چیز برده اند.

یوونتوس امشب (سه شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران میزبان بایرلورکوزن خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 818

به "پیانیچ: آلگری دنبال کشاندن بازی به عرض بود و ساری بازی طولی را می پسندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیانیچ: آلگری دنبال کشاندن بازی به عرض بود و ساری بازی طولی را می پسندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید