پرطرفدارترین جاذبه های پوکت

به گزارش سبزوار امروز، در ادامه با بعضی جاذبه های شره پوکت آشنا خواهیم شد که دیدن انها برایتان خالی از لطف نخواهد بود این جاذبه در تور پوکت بسیار محبوب هستند.

پرطرفدارترین جاذبه های پوکت

خیابان تالانگ در شهر پوکت (Thalang Road) در تور پوکت

خیابان تالانگ، خیابان مرکزی اصلی شهر قدیمی و جذاب پوکت به حساب می‌آید. این بلوار باریک و قدیمی مسلک از جاذبه‌های فراوانی برخوردار است که از این میان می‌توان به مغازه‌های بزرگ، ترکیب متنوعی از رستوران‌ها، چندین مهمان‌خانه کوچک، و غیره اشاره کرد که همگی در ساختمان‌هایی به سبک معماری چینی، پرتغالی جای گرفته‌اند و همین ویژگی بر شهرت هر چه بیشتر شهر پوکت افزوده است. خیابان تالانگ علاوه بر این که یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر پوکت به شمار می‌رود، یکی از شلوغ‌ترین این خیابان‌ها نیز محسوب می‌شود. این خیابان همچنان یکی از مسیرهای اصلی شهر برای عبور و مرور خودروهاست که البته در یکشنبه شب‌ها، به خیابان پیاده‌روی (Walking Street) پوکت تبدیل می‌شود و تردد خودرو در این زمان نیز ممنوع اعلام می‌شود. پس در تور پوکت به این مورد توجه داشته باشید.

پارک ملکه سیریکیت (Queen Sirikit Park) در تور پوکت

این فضای سبز کوچک که نام کامل آن «سوآن‌چالِرم پارکیات Suanchalermprakiat» است، در سال 2004 به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد تولد ملکه تایلند ساخته شده است. این پارک مساحتی در حدود 15 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است و دور تا دور آن را درختان احاطه کرده‌اند. موقعیت مکانیاین پارک به گونه‌ای است که از هیاهوی شهری پوکت به دور است و آلودگی صوتی چندانی در آن حوالی وجود ندارد؛ به همین خاطر مکان مناسبی برای استراحت در سایه درختان به شمار می رود و البته پارک محبوبی نیز برای دوندگان محسوب می‌شود.

خیابان دیباک (Dibuk Road) در تور پوکت

خیابان دیباک، جاده‌ای است که مستقیماً به سمت شمال جاده تالانگ (Thalang Road) کشیده شده است. فضای این خیابان نیز حاکی از گذشته شهر پوکت است - دیباک (dibuk) واژه تایلندی است که برای فلز قلع استفاده می‌شود. در این خیابان، مغازه‌های نساجی، مغازه‌های فروش آثار هنری و یک رستوران فرانسوی به نام دیباک (the Dibuk) وجود دارد. در قسمت جنوبی‌تر این خیابان، خیابان فانگ‌ نا (Phang Nga Road) قرار دارد که هتل آن آن (On On Hotel)، یکی از ساختمان‌های قدیمی شهر قدیمی پوکت نیز در این قسمت واقع شده است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 318

به "پرطرفدارترین جاذبه های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرطرفدارترین جاذبه های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید