آشنایی با پارک ملکه سیریکیت (Queen Sirikit Park)

به گزارش سبزوار امروز، اگر برای دیدن طبیعت شگفت انگیز تایلند به پوکت سفر کرده‌اید برایتان جاذبه ای شگفت انگیز را کنار گذاشته ایم این جاذبه پارک ملکه سیریکیت (Queen Sirikit Park) که توصیه میکنیم در ادامه با همراه باشید و از آن اطلاعات بگیرید.

آشنایی با پارک ملکه سیریکیت (Queen Sirikit Park)

برای آشنایی با پارک ملکه سیریکیت (Queen Sirikit Park) با ما همراه شوید و در تور پوکت از آن دیدن کنید. این فضای سبز کوچک که نام کامل آن «سوآن‌چالِرم پارکیات Suanchalermprakiat» است، در سال 2004 به مناسبت هفتاد و دومین سالگرد تولد ملکه تایلند ساخته شده است. این پارک مساحتی در حدود 15 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است و دور تا دور آن را درختان احاطه کرده‌اند. موقعیت مکانی این پارک به گونه‌ای است که از هیاهوی شهری پوکت به دور است و آلودگی صوتی چندانی در آن حوالی وجود ندارد؛ به همین خاطر مکان مناسبی برای استراحت در سایه درختان به شمار می رود و البته پارک محبوبی نیز برای دوندگان محسوب می‌شود.

در قسمت ورودی پارک از سمت خیابان تالانگ، یک فواره اژدهای طلایی رنگ و جذاب وجود دارد که در سال 2006 به مناسبت شصتمین سالگرد به قدرت رسیدن پادشاه تایلند در این مکان قرار داده شده است. طراحی این اژدها فواره برگرفته شده از یکی افسانه‌های قدیمی چینی است که در آن جزیره پوکت به عنوان یک اژدهای دریایی به نام های لِنگ اونگ (Hai Leng Ong) معرفی شده است، همچنین تصاویری از این افسانه بر روی یکی از دیوار‌های مرمری آن حوالی نیز نقاشی شده است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 320

به "آشنایی با پارک ملکه سیریکیت (Queen Sirikit Park)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پارک ملکه سیریکیت (Queen Sirikit Park)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید