ورود کشتی های شناسایی ایتالیا و فرانسه به دریای سیاه در روزهای آینده

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: یک منبع مطلع نیروی دریایی روسیه تاکید نمود: دو فروند کشتی شناسایی ایتالیا و فرانسه طی روزهای 15 و 16 ژوئن (25 و 26 خردادماه) وارد دریای سیاه خواهند شد.

ورود کشتی های شناسایی ایتالیا و فرانسه به دریای سیاه در روزهای آینده

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، یک منبع مطلع در نیروی دریایی روسیه امروز چهارشنبه توضیح داد: دو فروند کشتی ایتالیایی و فرانسوی در روزهای آینده وارد آبهای دریای سیاه خواهند شد و جایگزین دو کشتی آمریکایی و فرانسوی در آبهای منطقه می شوند. ماموریت اصلی این دو فروند کشتی ایتالیایی و فرانسوی انجام عملیات شناسایی خواهد بود.

بر اساس این گزارش کشتی ایتالیایی موسوم به الترا قرار است 15 ژوئن و کشتی فرانسوی با نام دوپوی دو لوم نیز قرار است 16 ژوئن وارد دریای سیاه شوند.

کشتی آمریکایی یو اس اس ولاگلف قرار است فردا پنج شنبه پس از سرانجام ماموریت در دریای سیاه به دریای مدیترانه بازگردد و کشتی فرانسوی نیز 17 ژوئن دریای سیاه را ترک خواهد نمود.

این مقام نیروی دریایی روسیه گفت: ناتو تمرکز خود را بر روی جمع آوری اطلاعات قرار داده و میخواهد دو کشتی شناسایی خود را جایگزین دو ناو جنگی کند.قرار است دو کشتی فرانسوی و ایتالیایی ماموریت شناسایی را در شمال دریای سیاه در نزدیکی شبه جزیره کریمه انجام دهند. وی اضافه کرد: اعزام کشتی های شناسایی ناتو به دریای سیاه موجب نگرانی نیروی دریایی روسیه نیست چرا که ما نیز می توانیم سیستم های مختلف شناسایی و نظارتی خود را آزمایش کنیم.

قرار است 24 ژوئن یعنی 13 روز دیگر نیز یک فروند کشتی لهستانی وارد دریای سیاه گردد ولی ظاهرا ورود این کشتی ارتباطی با ماموریت ناتو در منطقه نخواهد داشت.

کشتی های شناسایی فرانسوی و ایتالیایی مجهز به پیشرفته ترین امکانات ماهواره ای و مخابراتی هستند. کشتی ایتالیایی 27 سیستم الکترونیکی و اطلاعاتی پیشرفته را حمل می نماید.

تحولات اوکراین موجب افزایش حضور نظامی نیروهای ناتو در شرق اروپا شده است. روسیه و غرب هر یک دیگری را به تشدید بحران اوکراین متهم نموده اند. روسیه بر این باور است که کشورهای غربی بحران اوکراین را بهانه ای برای افزایش نفوذ نظامی در شرق اروپا قرار داده اند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 765

به "ورود کشتی های شناسایی ایتالیا و فرانسه به دریای سیاه در روزهای آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود کشتی های شناسایی ایتالیا و فرانسه به دریای سیاه در روزهای آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید