تازه ترین جاذبه های توریستی برای سال نو میلادی

به گزارش سبزوار امروز، تازه ترین جاذبه های افتتاح شده

دلتان می خواهد که با برترین تیم راگبی جهان ورزش کنید؟ نظرتان چیست که آهنگی را در استودیو شخصی پرینس (Prince) خواننده معروف ضبط کنید، ؟ در سال 2017همه این کارها، با این افتتاحیه های فوق العاده ممکن است.

تازه ترین جاذبه های توریستی برای سال نو میلادی

شمارش معکوس از نوترین و برترین جاذبه ها، الهام بخش ِحتی متبحرترین گردشگران خواهد شد تا از مکان های مورد علاقه شان، دوباره بازدید نمایند یا مکانی نو را امتحان نمایند.

نگاهی بیاندازید تا ببینید چه مکان هایی، 5 مکان برتر در فهرست تازه ترین های گردشگری را تشکیل داده است برای آشنایی با آن ها با خبرنگاران همراه شوید.و اخبار گردشگری را درطول سال دنبال کنید تا همواره اولین نفر برای سفر باشید.

ایتالی ورد(Eataly World)، بولونیا، ایتالیا

افتتاحیه در اواخر سال 2017

هیجان زده شدن در خصوص یک منوی نو، در کشوری که به خاطر غذاهایش مشهور است، سخت است. اما پارک بیست هکتاری خوراکی ها که به غذاهایی با عرضه مستقیم از مزرعه اختصاص دارد ، دهان مان را به طور خوشایندی آب می اندازد. بازتماشامایندگان می توانند شش نوع مختلف از فراوری مواد غذایی را، در ایتالی ورد پیگیری نمایند. (eatalyworld.it) و بعد از تماشا تمام فرآیند فراوری، محصولات را به صورت غذایی آماده در یکی از 25 رستوران مختلف آنجا امتحان نمایند. غذادوستان منتظر فواره های شکلات، کارگاه های نوشیدنی سازی و حتی مکان های مختص انواع روغن ها و آب نبات ها باشند.

سالن اپرای سلطنتی(Royal Opera House) ، بمبئی ، هند

بازگشایی 20 اکتبر 2016

بعد از بیست و دو سال وقفه انتها پرده سالن اپرای سلطنتی بمبئی بالا رفته است(royaloperahouse.in). این مکان به عنوان تنها سالن اپرا به جای مانده در هند، یک مکان منحصر به فرد در تاریخ فرهنگی این کشور است و بر آن است تا مجددا استیج مرکزی را با مجموعه کاملی از رویدادها و مراسم ها در ماه های پیش رو به دست بگیرد. نوسازی پر مشقت آن، سقف طلاکاری شده به سبک باروک و پنجره های شیشه ای رنگی را به شکوه تابناک پیشینش بازگردانده است.

جزیره نیوهلند (New Holland Island) ، سنت پترزبورگ ، روسیه

افتتاح آگوست 2016

این جزیره مصنوعی تاریخی، به عنوان یک پارک شهری و مرکز تفریحی هنری بازسازی شده است و این ترمیم شامل نو نما سازی برخی از ساختمان های تاریخی مهم است. این اولین بار است که جزیره نیوهلند بعد از نزدیک به سه قرن، قابل دسترسی برای عموم شده است و وعده داده شده که یک مرکز فرهنگی بسیار مهم با زمین بازی، فروشگاه ها، فضاهای طراحی و حتی یک باغ گیاهان باز در تمام سال و یک میدان اسکی روی یخ در ماه های زمستان، برای سنت پترزبورگ باشد

آرت 42 (Art 42)، پاریس، فرانسه

افتتاح اکتبر 2016

افتتاح آرت 24(art42.fr) ، اولین موزه فرانسه که به هنرهای خیابانی اختصاص دارد، صحنه فرهنگی این کشور را در مسیری تازه و هیجان انگیز قرار می دهد. با یک طرح ابتکاری که تکیه بر اکتشافات فردی تا گزینش های پر از دقت دارد، شما می توانید در هر گوشه این موزه ، کارهایی را از بنکسی (Banksy)، اسپیدی گراپیتو(Speady Graphito) و شپارد فری (Shepard Fairey) ببینید. ورود رایگان است، اما شما باید هر سه شنبه و شنبه جا رزرو کنید تا بتوانید به آنجا سری بزنید.

دیزان سوسایتی(Design Society) . شن ژن(شنزن) . چین

در 2017 منطقه شکوا(Shékŏu (در شن ژن، خوش آمدگوی یک قطب فرهنگی کاملا نو درهمکاری با موزه بازسازی شده وی اند ای (V&A) لندن است. گالری دیزاین سوسایتی بر روی طراحی های بین المللی قرن20 و 21 تمرکز دارد، با نمایشگاه هایی که دارای طیفی وسیعی از نو ترین تکنولوژی ها در زمینه وسایل نقلیه هوایی تا یک لباس از طراح معروف کریستین دیور(Christian Dior) با زیبایی و ظرافت است. دو تور بزرگ، برای بازدید از نمایشگاه ها در سال 2017 و 2018 برگزار خواهد شد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2347

به "تازه ترین جاذبه های توریستی برای سال نو میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین جاذبه های توریستی برای سال نو میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید