واکنش نماینده مردم خرم آباد به درخواست انتقال سد و نیروگاه بختیاری به خوزستان

به گزارش سبزوار امروز، نماینده مردم خرم آباد و چگنی به درخواست انتقال سد و نیروگاه بختیاری به خوزستان واکنش نشان داد و طی نامه ای به رئیس جمهور خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

واکنش نماینده مردم خرم آباد به درخواست انتقال سد و نیروگاه بختیاری به خوزستان

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران لرستان: طی چند روز گذشته نماینده خوزستان خواستار انتقال مدیریت سد و نیروگاه بختیاری لرستان به استان خوزستان شده بود و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از فعالان در استان نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

همین امر هم موجب شد تا ویسکرمی، نماینده مردم خرم آباد و چگنی هم نسبت به این موضوع واکنش و طی نامه ای از رئیس جمهور خواست تا این موضوع را رسیدگی کند.

در نامه ویسکرمی خطاب به رئیس جمهور آمده است:

اخیرا نامه ای با امضای جناب مهندس فراز رابعی غلامی رییس حوزه آبریز کارون بزرگ در پاسخ به نامه یکی از نمایندگان محترم استان خوزستان مبنی بر درخواست انتقال طرح سد و نیروگاه بختیاری به سازمان آب و برق خوزستان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که باعث ایجاد ناراحتی و حساسیت در میان مردم شریف لرستان شده است.

این روزها کمبود برق و آب قابل تنظیم در استان لرستان که ناشی از مدیریت ظالمانه در حیطه تخصیص آب و سد سازی در گذشته و حال است، ناخشنودی مردم را تشدید نموده و این گونه حرکات می تواند زمینه بروز مسائل اجتماعی و امنیتی را فراهم آورد.

خواهشمند است به نام رئیس شورای امنیت ملی، ترتیبی اتخاذ شود که اینگونه حرکات ناپخته و بدهنگام در راستای منافع ملی مورد تایید شایسته قرار گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2090

به "واکنش نماینده مردم خرم آباد به درخواست انتقال سد و نیروگاه بختیاری به خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش نماینده مردم خرم آباد به درخواست انتقال سد و نیروگاه بختیاری به خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید