هند با احتیاط نظاره گر رزمایش های تابستانی ارتش چین در لداخ است

به گزارش سبزوار امروز، ارتش هند با احتیاط نظاره گر رزمایش های تابستانی سالانه از سوی ارتش آزادی بخش خلق چین در منطقه مورد مناقشه لداخ شرقی کشمیر است.

هند با احتیاط نظاره گر رزمایش های تابستانی ارتش چین در لداخ است

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سال گذشته میلادی هند با ورود غیرمنتظره نیروهای ارتش چین که برای رزمایش سالانه آمده بودند به منطه لداخ شرقی شگفت زده شد.

در سال 2020، نیروهای چینی و هندی در سراسر خط کنترل واقعی در لداخ درگیری هایی داشتند.

ارتش هند با در نظر دریافت یکسری اقدامات احتیاطی، آمادگی نیروهای ذخیره خود را برای مقابله احتمالی با تهاجم چین در زمانی حفظ نموده که در نبرد سختی با کروناویروس دست به گریبان است.

یکی از مقام های ارشد ارتش هند گفت: ارتش در کنار نیروهای هوایی موضع نظامی خود را در جریان فصل کمپین ها و رزمایش های نظامی در لداخ شرقی تقویت بخشیده است. نه تنها در لداخ بلکه در 3488 کیلومتر خط کنترل واقعی تا آروناچال پرداش این آمادگی وجود دارد. ما در صورت لزوم وارد عمل می شویم.

یکی از مقام های بلندپایه ارتش هند نیز گفت: وخامت اوضاع پاندمی کرونا باعث شده تا بسیاری از نیروها برای یاری به دولت پست های خود را ترک نمایند. البته مناطقی که لازم باشد نیروها کاهش نیابند، شناسایی شده اند.

چندین دور گفتگوهای دیپلماتیک در پی رویدادهای سال گذشته میلادی بین دو کشور انجام شد و جدیدترین آن 9 آوریل است اما به پیشرفتی نرسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2046

به "هند با احتیاط نظاره گر رزمایش های تابستانی ارتش چین در لداخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند با احتیاط نظاره گر رزمایش های تابستانی ارتش چین در لداخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید