هدف اصلی دوومیدانی ایران استفاده از مربیان داخلی است

به گزارش سبزوار امروز، تهران (پانا) - رئیس فدراسیون دوومیدانی از فرایند برگزاری مسابقات لیگ برتر ابراز رضایت کرد.

هدف اصلی دوومیدانی ایران استفاده از مربیان داخلی است

هاشم صیامی در گفت وگو با پانا درباره لیگ برتر دوومیدانی ایران گفت: شرایط لیگ سال جاری به نسبت خوب بود و ورزشکاران هم راضی بودند، ما سال جاری سه ورزشکار از لهستان بلاروس و کنیا در مسابقات لیگ داشتیم. ورزشکاران شاخص ما مثل حدادی و تفتیان در مسابقات لیگ حضور پیدا کردند. مبلغ قرارداد ورزشکاران نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا نموده بود و همین موضوع باعث رضایت آنها شده بود. از آن طرف باشگاه های خوبی مثل سایپا، سپاهان، ذوب آهن و پلیمر خلیج فارس در لیگ سال جاری حضور داشتند.

وی ادامه داد: در مجموع از شرایط برگزاری لیگ راضی هستیم.اما سختی های خودش را هم داشت. به علت شیوع ویروس کرونا مسائل زیادی داشتیم اما کوشش کردیم تا لیگ دوومیدانی را در ورزشگاه استاندارد امام رضا برگزار کنیم. برترین پیست را در آن مجموعه ایحاد کردیم اما با همه سختی ها و مسائل و فراهم کردن تجهیزات لیگ سال جاری شرایط خوبی داشت.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص عملکر ضعیف حدادی در لیگ سال جاری اظهار کرد: ما در سال گذشته فقط چند ورزشکار تاپ در لیگ داشتیم اما سال جاری این تعداد افزایش پیدا نموده بود و هیچ یک از ورزشکاران هم حاشیه امنیت نداشتند؛ احسان حدادی هم یکی از ورزشکاران شاخص دوومیدانی ایران است که زحمات زیادی کشده اما باید بپذیریم ورزشکاران ما به خاطر شرایط کرونا از شرایط مسابقه دور بودند و فصل مسابقات هم نبود. امیدوارم در ادامه فرایند مسابقات بهتر گردد. ما در کوشش هستیم رقابت های لیگ جوانان هم به میزبانی خرم آباد برگزار کنیم تا ورزشکاران جوان هم در کوران مسابقات قرار بگیرند و رقابت نمایند.

صیامی اولویت اصلی فدراسیون را بازی های آسیایی هانگژو را دانست و گفت: کمتر از یک سال تا آن رقابت ها زمان به جای مانده و ما باید کارمان را از همین حالا آغاز کنیم. قرار است با انتها مسابقات لیگ، کمیته های تخصصی تشکیل و آنها شرایط اردویی و عملکرد ورزشکاران را آنالیز نمایند . مسابقات کشورهای اسلامی، رقابت های جهانی آمریکا را پیش از بازی های آسیایی پیش رو داریم.

وی در پاسخ به این سوال که از مربیان داخلی یا خارجی برای حدادی و تفتیان اسم کرد: هدف اصلی ما استفاده از مربیان ایرانی است اما اگر احتیاج باشد برای آماده سازی بهتر ورزشکاران مربیان خارجی هم در دستور کار است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2204

به "هدف اصلی دوومیدانی ایران استفاده از مربیان داخلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اصلی دوومیدانی ایران استفاده از مربیان داخلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید