آشنایی با هتل های مالزی

به گزارش سبزوار امروز، کشور مالزی کشوری است که در سالهای اخیر پیشرفت چشم گیری نموده است. و همچنین در صنعت توریسم نیز پیشرفت نموده است. و به یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی جهان تبدیل شده است. که سالانه گردشگران زیادی از هر کجای جهان به این کشور سفر می نمایند. بنابر این هتل های فراوانی در این کشور برای اقامت گردشگران تور مالزی ساخته شده . از هتل های تاپ 5 ستاره تا هتل ها 2 ستاره و هتل آپارتمان که بسته به موقعیت مکانی و میزان خدمات قیمت آنها نیز متفاوت است.

آشنایی با هتل های مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

در سایت خبرنگاران ما سعی نموده ایم اکثر هتل های مالزی با توصیفات کامل از هتل برای گردشگران مالزی توضیح دهیم. از امکانات وخدمات گرفته تا موقعیت مکانی و نقشه تا شما گردشگران گرامی پس از مطالعه توضیحات هتل ها و با توجه به سلیقه خود هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید تا در هر زمانی ما هتل را برای شما رزرو کنیم.

بهترین هتل های کوالالامپور

لی مریدین کوالالامپور، کاپری فریزر کوالالامپور، فریزر رزیدنس کوالالامپور، فوراما بوکیت بینتانگ، هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر،ملیا کوالالامپور، پارک رویال کوالالامپور، هتل جی تاور، آلوفت کوالالامپور سنترال،هتل لو اپل بوتیک در KLCC .

بهترین هتل های پنانگ

هتل فلامینگو، هتل ساحلی ماریتیم، هتل پارک رویال، هتل جی، هتل هالیدی این ریزورت.

بهترین هتل های لنکاوی

هتل ساحلی مرتیوس پلانگی بیچ،هتل دانا ،هتل ساحلی برجایا ، هتل وستین ریزورت،هتل داتای، هتل سنچری بیچ ریزورت، هتل آندامان لاکچری کالکشن ، هتل آسیانا ریزورت، هتل آمبانگ.

منبع: لذت سفر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 554

به "آشنایی با هتل های مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید