هتل سوک استیشن (Sook Station) بانکوک

به گزارش سبزوار امروز، نزدیک جاده Sukhumvit بانکوک در منطقه Udomsook، هتلی  به نام ایستگاه سوک (Sook Station) واقع است که شبیه یک زندان طراحی شده است، صاحب هتل آقای پیانات این هتل را با تم کارتونی برای مسافرین طراحی کرده است.

هتل سوک استیشن (Sook Station) بانکوک

هزینه اقامت در هتل سوک استیشن (Sook Station) به ازای هر شب تنها 30 دلار است. مهمانان باید با صورت های در هم رفته پشت میله های تقلبی که حکم در اتاقشان را دارد زندانی شوند و لباس های گشاد سفید و مشکی بپوشند و برای عکس گرفتن ژست بگیرند.

برای اینکه حس ضد لوکس در هتل به وجود آورند، حمام های هتل را به صورت مشترک ساخته اند و چراغ های آویزان کم نور و دوش های فلزی در آن به کار برده اند. نیمکت های سنگی در کنار دیوارهای آجری، ترسناک به نظر می رسند!

عدم وجود تلویزیون در 9 اتاق این هتل حس زندان را بیشتر تداعی می کند. همانطور که نبود کمد در اتاق ها باعث می شود احساس کنید که واقعا زندانی هستید. به جای آن مهمانان می توانند لباس هایشان را بر روی آویزهای چکش مانند که به دیوارها آویخته شده اند، آویزان کنند. آنها می توانند از این چکش ها استفاده کنند تا خود را از هتل خارج نمایند.

اتاق 203 برای کسانی که در تلاش برای فرار هستند، ایده آل است. این اتاق به“تاریکی” معروف است و حتی یک پنجره هم ندارد. این اتاق پاسخ  “هتل سوک استیشن” به سلول انفرادی تلقی می شود.

علاوه بر اتاق هایی که با تخت خواب های فلزی و مبلمان مینیاتوری کم ارزش چیده شده اند، لباس خواب های راه راه برای مهمانان در نظرگرفته شده است که شامل پلیور و تاپ و کلاه راه راه سفید مشکی می باشد.

در بدو ورود به هتل مهمانان برای گرفتن عکس بازداشت آماده می شوند و در این عکس باید نام، شماره اتاق و تاریخ ورود آنها مشخص شده باشد.

به گفته ی پیانات:

مسافرین تور بانکوک باید از لباس های زندان به عنوان لباس های راحتی که در هتل های دیگر می پوشند استفاده کنند. این بدان معناست که باید در اتاق ها و محوطه اطراف هتل این لباس ها را بپوشند. به احتمال زیاد مهمانان مایل هستند تا عکس های زیادی را با لباس های راه راهشان بگیرند و هتل از این موضوع استقبال می کند. اتاق ها که دارای درهای کشویی شیشه ای با میله های استیل و دیوارهای مزین به چوب خط زندانیان هستند، شرایط مناسبی برای عکس گرفتن فراهم می کنند.

اگر مسافران به لباس خواب های گرم و راحتشان نیاز داشته باشند می توانند با پرداخت 20 دلار آن ها را با خود به خانه ببرند. اتاق های استاندارد هتل فقط 8 متر مربع مساحت دارند و یک تخت خواب 2 طبقه و بالکن کوچک در آن به چشم می خورد.

با توجه به تجریبات مسافران، زندان پیانات محیط خوبی برای تفریح و سرگرمی است؛ اما باید بدانید که در زندان های واقعی تایلند چیزی برای خندیدن وجود ندارد. بدیهی است که اقامت در هتل سوک استیشن بانکوک به هیچ وجه شبیه گذران وقت در زندان های واقعی بانکوک نیست. یک رستوران و کافی شاپ در طبقه اول وجود دارد، فضای همکاری در طبقه دوم و ایوان آفتابگیر هم در پشت بام قرار دارد. صاحبان هتل در حال ساخت دو جکوزی در پشت بام هستند.

پیانات فکر می کند: این هتل که در ماه فوریه افتتاح شده به زودی مشهور خواهد شد زیرا با دیگر هتل های ارزان قیمت بانکوک بسیار متفاوت است. هتل سوک استیشن مناسب افرادی است که به راحتی اهمیت می دهند و در عین حال خواستار تجربه ای متفاوت هستند. هتل سوک استیشن مناسب افرادی است که به دنبال خندیدن و لحظات شاد می گردند.

برخی از دوستان پیانات درباره طرح جدید او شک و تردید داشتند. حتی یکی از آنها پرسید “اوه، چه کسی به این مکان می آید؟!” گردشگران می خواهند از اقامتگاه خود لذت ببرند نه اینکه در اتاق خود حبس شوند. و پیانات مانند مشتریانش تنها لبخند زد.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 314

به "هتل سوک استیشن (Sook Station) بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سوک استیشن (Sook Station) بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید