هتلهای ارزان در تور پوکت

به گزارش سبزوار امروز، خیلی ها دوست دارند مقرون به صرفه سفر کنند در نتیجه به دنبال هتلهایی هستند که کمترین هزینه را برایشان داشته باشد ما در ادامه برایتان هتلهایی را معرفی خواهیم کرد که علاوه بر هزینه کم راحتی هم دارند.

هتلهای ارزان در تور پوکت

الکساندر هتل پاتونگ (Alexander Hotel Patong) در تور پوکت

الکساندر هتل پاتونگ، یک هتل بوتیک غیرمعمول است که به طور غریبی تصاویری شابلونی از اسکندر کبیر (Alexander the Great)، شاه یونان باستان، کسی که بر بزرگترین امپراتوری دنیای باستان حکم می راند، دارد. کارکنان هتل کاملا با لباس جنگی یونان در هتل مشغول به کار هستند. این هتل برای گردشگران جوان تور پوکت که در جستجوی هتلی در مرکز شهر هستند و خانواده هایی که هتلی با محل اقامت جادار می خواهند عالی و بدون تردید بهترین انتخاب برای بودجه آنهاست.

وقتی به محل خواب می رسد، مهمان های الکساندر هتل پاتونگ می توانند از میان 23 اتاق مهمان با تهویه مطبوع که در سه طبقه، استاندارد، استاندارد تویین و استاندارد دوبل هستند، اتاق دلخواه شان را انتخاب کنند.

استراحتگاه ساحلی نایهارن (Naiharn) در تور پوکت

از استراحتگاه ساحلی نایهارن، با خودرو در عرض 10 دقیقه به دماغه پرومتپ می رسید. می توانید در رستوران غذا بخورید یا غرق در ماساژ، لایه برداری پوست یا عطردرمانی شوید. استخر روباز و سالن استراحت از دیگر نکات برجسته این استراحتگاه است و اتاق ها بالکن یا پاسیو و تلویزیون های صفحه مسطح نیز دارند.

کوول رزیدنس (Cool Residence) در تور پوکت

از کوول رزیدنس با خودرو در عرض 10 دقیقه به باغ پروانه ها و دنیای حشرات و همچنین معبد چالونگ (Chalong) در پوکت می رسید. استخر روباز نقطه ای عالی برای شنا کردن است و مهمان ها می توانند در رستوران کوول بیسترو (Cool Bistro)- که غذاهای تایلندی سرو می کند و برای صبحانه، ناهار و شام باز است- غذا صرف کنند. در تمام اتاق ها یخچال و خدمات مربوط به اتاق ارائه می شود.

هتل بوتیک کازابلانکا (Casa Blanca) در تور پوکت

هتل بوتیک کازابلانکا یک هتل 4 ستاره جذاب است که درست در مرکز شهر پوکت، در ساحل شرقی جزیره پوکت، قرار دارد. از آنجایی که از هتل بوتیک کازابلانکا، پیاده می توان به دیدن بسیاری از جاذبه های شهر پوکت، فروشگاه ها و انواع مکان های تفریحی رفت، این هتل مناسب کسانی است که گاهی اوقات می خواهند برای مدتی از سرعت دیوانه وار ساحل غربی جزیره دور باشند. اقامت در هتل بوتیک کازابلانکا، اتاق های ممتاز، دولوکس و سوئیت های خانوادگی در اختیارتان می گذارد. اتاق های ممتاز، جمع و جور و 25 متر مربعی هستند. اما اتاق های دولوکس 35 مترمربعی می باشند و سوئیت های خانوادگی (که دو تختخواب کینگ سایز و جونیور دارد) جادار بوده و 50 متر مربع مساحت با چشم اندازی به سمت باغ دارند.

مسافرخانه کاتا بای دی (Kata Bai D) در تور پوکت

با 3 دقیقه پیاده روی به ساحل کاتا (Kata) می رسید و از اقامتگاه های سی سند (Sea Sand) و سان (Sun) بهره مند خواهید شد. در اینجا گردشگران از انواع استراحتگاه های تایلندی و بین المللی و کافی شاپ برخوردار می شوند. مسافرخانه کاتا بای دی مجهز به اتاق های راحت با تهویه مطبوع و دوش حمام سرد و گرم نیز هستند. در تمام این اقامتگاه وای-فای رایگان در دسترس است.

فرودگاه بین المللی پوکت تا این هتل با خودرو 45 دقیقه فاصله دارد. تمام اتاق ها به تلویزیون ماهواره ای صفحه مسطح، صندوق امانات در اتاق و یخچال مجهز هستند. بخش پذیرش از ساعت 7 تا 21 کار می کند. سرویس شاتل فرودگاه نیز به محض درخواست در دسترس است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 317

به "هتلهای ارزان در تور پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتلهای ارزان در تور پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید