نخستین تصویر از موشک سرگردان چینی (

به گزارش سبزوار امروز، بخشی از یک موشک غول پیکر چینی در حال سقوط کنترل نشده به زمین است و هنوز تعیین نیست در چه نقطه ای برخود خواهد نمود.

نخستین تصویر از موشک سرگردان چینی (

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، بخشی از یک موشک غول پیکر چینی در حال سقوط کنترل نشده به زمین است و هنوز تعیین نیست در چه نقطه ای برخود خواهد نمود.

وزارت دفاع ایالات متحده اعلام نموده که آن ها موقعیت موشک را در فضا ردیابی می نمایند اما محل دقیق ورود آن به جو زمین هنوز تعیین نیست و نقطه دقیق آن را می توان چند ساعت پس از ورود موشک به جو تعیین کرد.

نخستین عکس از موشک Long March 5B چین در مدار توسط ستاره شناسان منتشر شده است؛ این موشک چینی که این هفته سرتیتر اخبار رسانه ها بود حدود 21 تن وزن دارد.

مک داول یک اخترشناس در مرکز ستاره شناسی هاروارد-اسمیتسونیان می گوید: راستا بازگشت این موشک به گونه ای است که ممکن است کمی دورتر از نیویورک، مادرید، پکن و جنوب شیلی و ولینگتون، نیوزیلند فرود آید.

به گفته کارشناسان، بخش زیاد موشک در اتمسفر قبل از برخورد به زمین می سوزد، با این حال ممکن است بقایای آن به اقیانوس ها یا مناطق خالی از سکنه برخورد کند، اما خطر آسیب به مردم یا اموال همچنان باقی است.

انتظار می رود موشک لانگ مارچ 5 بی (Long March 5B) چین در روز شنبه 8 مه (18 اردیبهشت) به زمین بازگردد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2009

به "نخستین تصویر از موشک سرگردان چینی (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصویر از موشک سرگردان چینی ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید