نخستین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تأییدیه ایمنی گرفت

به گزارش سبزوار امروز، بیمارستان ضیائیان به عنوان نخستین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیروز به اخذ تأییدیه ایمنی موقت از سازمان آتش نشانی کشور شد.

نخستین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تأییدیه ایمنی گرفت

به گزارش خبرنگاران، بیمارستان ضیائیان که تنها بیمارستان منطقه17 است، از بدو تأسیس تا به امروز فاقد تأییدیه سازمان آتش نشانی بود تا اینکه پس از پیگیری های متعدد، کارشناسان سازمان آتش نشانی کشور از تمامی بخش های بیمارستان بازدید و نقاط ضعف را پس از شناسایی به مدیران این مرکز اعلام کردند.

براین اساس، تیم مدیریت اجرایی بیمارستان ضیائیان نسبت به رفع نواقص از جمله نصب و اتوماتیک کردن جعبه های آب اطفای حریق در همه بخش ها، نصب کپسول اطفای حریق در فاصله های حداکثر 23متر، راه اندازی سیستم اعلام حریق، ایمن سازی تأسیسات برقی و بررسی کپسول های اکسیژن و دیگ های بخار اقدام کردند.

فعالیت های اجرا شده در این مرکز درمانی و بازدید مجدد کارشناسان سبب شد تا بیمارستان ضیائیان به عنوان اولین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیروز به اخذ تأییدیه سازمان آتش نشانی کشور شود.

با توجه به فرایند پیچیده و طولانی برای رفع موانع اعلام شده از سوی سازمان آتش نشانی، تعداد کمی از بیمارستان های کشور پیروز به دریافت این تأییدیه شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آبان 1401 بروزرسانی: 17 آبان 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2537

به "نخستین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تأییدیه ایمنی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تأییدیه ایمنی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید