آشنایی با مینی سیام پاتایا

به گزارش سبزوار امروز، مینی سیام (Mini Siam)، یکی از بهترین جاذبه های تور پاتایا برای بازدید از بهترین جاذبه‌های جهان در کشور تایلند است. در این جاذبه ماکت‌هایی از دیگر جاذبه‌های جهان به چشم می‌خورد.

آشنایی با مینی سیام پاتایا

سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی تایلند است و مینی سیام  پاتایا یا تایلند کوچک، یکی از جاذبه های گردشگری تایلند می باشد که در مرکز شهر پاتایا قرار گرفته و ماکت‌هایی از آثار باستانی کشورهای مختلف جهان را در سایز کوچک برای گردشگران تور پاتایا به نمایش گذاشته‌اند.

این آثار که به دست هنرمندان تایلندی ساخته شده اند، شامل بناهایی چون برج ایفل، کاخ کرملین، کاخ الیزه، برج پیزا، طاق نصرت، کاخ پادشاهی تایلند و هم چنین تخت جمشید و صدها معماری زیبای دیگر از سرتاسر جهان می شوند. مینی سیام در مرکز پاتایا، اولین مجموعه مینیاتوری کشور تایلند و سومین مجموعه مینیاتوری بعد از نمونه های مشابه آن در هلند و تایوان است که بیش از 100 مدل مینیاتوری از آثار تاریخی و باستانی جهان را در خود جای داده‌‌اند.

وقتی به مینی سیام پاتایا تایلند وارد شوید، می‌توانید مانند یک پرنده نمایی از نیمکره شرقی و غربی را تماشا نمایید. منار مخروطی شکل و صنعتی برج ایفل در مقابل بهشت آلتار پکن (تیان تان) و گنبد آبنباتی رنگ کلیسای سنت پترزبورگ این دهکده جهانی متنوع، از اقیانوس هند و اطلس گرفته تا سالنهای اپرای سیدنی، مرولین سنگاپور و برج لندن و مجسمه آزادی نیویورک را بازدید نمایید.

یکی دیگر از بخش های این باغ بزرگ، ماکتی از تایلند می باشد و میتوانید سفری از لانا گرفته تا سوخوتای، آیوتایا تا بانکوک را تجربه کنید.. بهترین جاذبه های گردشگری تایلند مثل معبد بودای زرین، سالن آنانتاساماخوم، پل رودخانه کوای، معبد ماهاتات سوخوتای، را در اینجا می‌توانید در تور تایلند مشاهده نمایید.

هزینه ورودی پارک مینی سیام پاتایا 250 بات برای بزرگسالان و 120 بات برای کودکان است. تایلندی ها با نشان دادن گواهینامه رانندگی و یا کارت شناسایی میتوانند بدون هزینه وارد این جاذبه شوند.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 307

به "آشنایی با مینی سیام پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مینی سیام پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید