پیروز ترین لژیونرهای فوتبال ایران در رادیو صبا معرفی می شوند

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه ترین ها با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی بهترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می گردد .

پیروز ترین لژیونرهای فوتبال ایران در رادیو صبا معرفی می شوند

این برنامه روز آدینه پنجم آذر با یک موضوع ورزشی همراه مخاطبان می رود، ترین ها به سراغ فوتبال می رود و پیروز ترین لژیونرهای فوتبال ایران را از نگاه مخاطبان معرفی می نماید.

لژیونر (légionnaire) نامی فرانسوی است و وقتی برای یک فوتبالیست (یا هر بازیکنی در هر ورزش دیگری) استفاده می گردد یعنی بازیکنی که در باشگاهی غیر از باشگاه های کشور خودش بازی کند.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

تیم ملی فوتبال ایران بعد از استرالیا، بیش ترین بازیکن لژیونر را در ترکیب خود دارد. اگر چه حضور بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا یک امتیاز مثبت در جهت پیشرفت آن ها و نزدیک شدن به معیارهای بین المللی محسوب می گردد و در همین مدت زمان باعث پیشرفت تیم ملی هم شده، ولی مشکلاتی را هم به همراه دارد.

در این برنامه تعدادی از لژیونرهای فوتبال ایران در فضای مجازی معرفی می گردد تا مخاطبان به پیروز ترین آنها رای دهند که در طول برنامه با توجه به ارای دریافتی و کارشناسی تیم ترین ها پیروز ترین لژیونرهای فوتبال ایران از نگاه مخاطبان اعلام می گردد.

برنامه ترین ها روزهای آدینه ساعت 16 به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2286

به "پیروز ترین لژیونرهای فوتبال ایران در رادیو صبا معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروز ترین لژیونرهای فوتبال ایران در رادیو صبا معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید