معرفی هتل 4 ستاره امبسی سوییتز مونترال کانادا

به گزارش سبزوار امروز، امبسی سوییتز مونترال (Embassy Suites Montreal Hotel) یک هتل 4 ستاره در شهر مونترال کانادا است که در مرکز تجاری و تفریحی شهر واقع شده است. این هتل دارای 210 اتاق و سوئیت مجهز و راحت است که همگی دارای آشپزخانه کامل، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان راحت و حمام اختصاصی هستند. بعضی از سوئیت‌ها همچنین دارای بالکن، جکوزی و شومینه هستند.

معرفی هتل 4 ستاره امبسی سوییتز مونترال کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

امبسی سوییتز مونترال به مهمانان خود امکانات و خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد، از جمله صبحانه رایگان با منوی گسترده، رستوران و بار با غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های خنک، باغ زمستانی با گل‌های زیبا و نورپردازی، سالن ورزش با تجهیزات مدرن، استخر سرپوشیده با آب گرم، سونا و جکوزی، پارکینگ اختصاصی با هزینه اضافی، روم سرویس 24 ساعته، خشکشویی و لباسشویی، تجارت سنتر با کامپیوتر و پرینتر، محل نگهداری از چمدان‌ها، خدمات نگهداری از کودکان و خدمات تاکسی.

امبسی سوئیتز مونترال در فاصله کمی از بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر قرار دارد، از جمله باغ وحش مونترال، موزه هنر معاصر مونترال، کلیسای نوتردام مونترال، پارک لافونتن، بازار بن یک (Bonsecours Market)، شهر قدیمی (Old Montreal) و بیولیس (Biosphere). همچنین این هتل در نزدیکی ایستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قطار و مترو قرار دارد که دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان می کند.

خدمات رفاهی هتل امبسی سوییتز مونترال

امکاناتی از جمله اینترنت بی سیم رایگان، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی در این هتل 4 ستاره در دسترس می باشد. علاوه بر این مجهز به خدمات خشکشویی، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات تور و بلیط، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است. پارکینگ با پرداخت هزینه در دسترس می باشد و سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه رایگان، آسانسور و بالابر و مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) می باشد. روزنامه رایگان در لابی پذیرای شماست. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، دارای کارکنان چند زبانه می باشد که با زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 11 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل امبسی سوییتز مونترال

این هتل شامل امکانات تفریحی از جمله امکانات تناسب اندام می باشد، علاوه بر این، دارای امکانات اجاره دوچرخه با هزینه اضافه و یک کافه نیز می باشد که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید. این هتل صبحانه بوفه ای را در هر صبح ارائه می دهد و دارای یک رستوران است که صبحانه، نهار و شام در آن سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق های این هتل دارای روزنامه های رایگان، چای و قهوه ساز، تماس های تلفنی محلی رایگان، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش و تهویه مطبوع می باشد. همچنین دارای ملافه های ضد آلرژی، میز مطالعه، سشوار، آشپزخانه کامل با یخچال و اشین ظرف شویی و ماکرویوو، اتو و میز اتو و تلفن نیز است. اینترنت وای فای با هزینه اضافی در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت کویین: 55 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کویین پرمیوم: 46 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ: 55 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت دولوکس: 55 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • استودیو کویین:این اتاق ها 46 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و حمام اختصاصی می باشند.
  • آپارتمان با دو اتاق خواب:این اتاق ها 111 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ پرزیدنتال:این اتاق ها 111 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 300 متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 5 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 5 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 7 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 9 دقیقه، با اتوبوس 22 دقیقه و پیاده 23 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 4 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 7 دقیقه ای، با اتوبوس 19 دقیقه ای و با پیاده 23 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 800 متر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 10 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 600 متر از شما دورتر است که با تاکسی 7 دقیقه ای و پیاده 12 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 12 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 2 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 27 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 24 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 7 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 22 دقیقه ای و با اتوبوس 59 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل امبسی سوییتز مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، کبک H2Y 0A6، مونترال، خیابان سنت آنتونی غربی 208

208 Saint-Antoine St W, Montreal, QC H2Y 0A6, Canada

انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 526

به "معرفی هتل 4 ستاره امبسی سوییتز مونترال کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 4 ستاره امبسی سوییتز مونترال کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره امبسی سوییتز مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید