آشنایی با معبد وات یانسانگ پاتایا

به گزارش سبزوار امروز، معبد وات یانسانگ پاتایا (wat yansangwararam)، یکی از جاذبه‌های تاریخی مهم تور پاتایا است. هنگام ورود به این معبد اعجاب انگیز اولین بنایی که با آن روبرو خواهید شدViharn Sien می‌باشد که اصلی‌ترین جاذبه این معبد به شمار می‌رود.

آشنایی با معبد وات یانسانگ پاتایا

معبد وات یانسانگ یا وات یان مجموع از معابدی است با طراحی و معماری متفاوت که در بیست کیلومتری شهر پاتایا در منطقه ای بزرگ میان مراتع سبز قرار گرفته‌اند. در وات سان یانگ بناهای مختلفی که هر کدام از یک سبک معماری متفاوت از جمله سبک هایی چون ژاپنی،تایلندی،چینی،سوئدی و هندی پدیده آمده اند مشاهده خواهید کرد، همچنین در کنار معابد تعدادی مقبره وجود دارد که هر کدام متعلق به بزرگان تایلند می‌باشد. در تور تایلند و در این شهر به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این معبد را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

هنگام ورود به این معبد اعجاب انگیز اولین بنایی که با آن روبرو خواهید شدViharn Sien است، بنایی با معماری چینی که در آن سازه ها،آثار باستانی وعتیقه جات چینی نگه داری می شود. بعد از آن به ساختمان اصلی معبد وات سان یانگ خواهید رسید که شهرت این بنا بیشتر به خاطر معماری مدرن و منحصر به فردش نسبت به سایر معابد تایلند می باشد.

معبد کلاه شکل mondop (نماد پای بودا بر روی زمین) و معبد chedi (معروف به گنبد بودا) که در آن آثار بودا و پیراونش نگه داری می شود از دیگر معابد وات سان یانگ می‌باشند.

وجود دریاچه و باغی بزرگ آرامش خاصی را به معبد بخشیده و زیبایی آن را دو چندان کرده است همچنین موجب شده که به محل مناسبی برای ریلکسیشن برای مسافران تور پاتایا تبدیل شود.

به جز روزهای تعطیل و مناسبت های خاص بوداییان، معبد بسیار خلوت و ساکت می باشد. اگراهل مدیتیشن هستید می توانید در کلاس های مدیتیشن که از ساعت شش صبح تا شش بعدظهر برگزار می‌گردد در تور تایلند شرکت نمایید.

برای رفتن به وات سان یانگ که در 160 کیلومتری خروجی جاده Sukhumvit واقع شده، شما دو راه دارید. هم می توانید از اتوبوس های محلی استفاده نمایید که بسیار به صرفه و ارزان هستند و هم اینکه برای راحتی بیشتر تاکسی بگیرید که البته پیش از حرکت بر سر قیمت به توافق خواهید رسید.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 309

به "آشنایی با معبد وات یانسانگ پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معبد وات یانسانگ پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید