مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو های خارجی

به گزارش سبزوار امروز، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 در نشست امروز عصر خود مصوب کردند خودرو های خارجی که تا انتها آذر 99 وارد مناطق آزاد شده می توانند با پرداخت حقوق گمرکی به کشور وارد شوند.

مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو های خارجی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 در نشست امروز عصر خود مصوب کردند خودرو های خارجی که تا خاتمه آذر سال 99 وارد مناطق آزاد شده اند و ارز آن ها پرداخت شده است، با پرداخت عوارض مالیات و حقوق گمرکی امکان ورود آن ها به داخل کشور وجود دارد.

این مصوبه همانطور که تاکید شد فقط شامل حال خودرو های خارجی است که تا خاتمه آذر ماه سال 99 به مناطق آزاد وارد شدند و خودرو هایی که پس از این به مناطق آزاد وارد شوند را شامل نمی شود.

از این محل 20 هزار میلیارد تومان درآمد در بودجه سال 1400 در اختیار دولت قرار می گیرد و در واقع منابع درآمدی دولت از این بخش به میزانی که گفته شد افزایش خواهد یافت.

همچنین بر اساس مصوبه دیگر امروز عصر کمیسیون تلفیق بنا شد تا از این پس گاز مایع به صورت قانونی برای مصرف خودرو ها در اختیار مردم قرار گیرد.

بر اساس این مصوبه قیمت گاز مایع دو سوم قیمت بنزین محاسبه خواهد شد این پیشنهاد با موافقت 27 و مخالفت 11 نفر از اعضای کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.

مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 پس از تصویب در صحن علنی مجلس و تأیید شورای نگهبان به قانون تبدیل شده و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1806

به "مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو های خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه کمیسیون تلفیق برای واردات خودرو های خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید