مجموعه تئاتر شهر خورشید میبد افتتاح شد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، مجموعه تئاتر شهر خورشید امروز با حضور مجید جوادیان، زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افتتاح و بهره برداری شد.

مجموعه تئاتر شهر خورشید میبد افتتاح شد

جوادیان زاده در مراسم افتتاح این مجموعه گفت: مجموعه تئاتر شهر خورشید میبد دارای سه سالن و ظرفیت پذیرش بیش از 400 تماشاچی است و در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد راه اندازی شده است.

وی اعلام کرد: مجموعه تئاتر شهرستان میبد مشتمل بر یک سالن اصلی مجهز به 200 جایگاه، سالن پلاتو شماره یک مجهز به 100 جایگاه و سالن پلاتو شماره 2 مخصوص تمرین، راه اندازی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد: این مجموعه دارای تجهیزات مناسب نور و صوت است و با در نظر دریافت تجهیزات و تغییر کاربری صورت گرفته در آن، بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه در بر داشته که بخشی از آن توسط خیران تامین شده است.

جوادیان زاده اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف سند توسعه هنر تئاتر در میبد مجموعه تئاتر این شهر با عنوان تئاتر شهر خورشید راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان میبد پرتراکم ترین شهرستان استان بعد از یزد است و در فاصله 45 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 284

به "مجموعه تئاتر شهر خورشید میبد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تئاتر شهر خورشید میبد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید