لیگ NBA، لیکرز حریف باکس نشد، پیروزی راکتس با درخشش وستبروک و هاردن

به گزارش سبزوار امروز، ملاقات تیم های صدرنشین کنفرانس های شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به سود میلواکی باکس به سرانجام رسید.

لیگ NBA، لیکرز حریف باکس نشد، پیروزی راکتس با درخشش وستبروک و هاردن

با وبسایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، دو تیم صدرنشین کنفرانس های شرق و غرب لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا، صبح امروز (آدینه) در سالن فیسرو فوروم شهر میلواکی به مصاف هم رفتند که این بازی باوجود عملکرد درخشان لبران جیمز و آنتونی دیویس برای لیکرز به سود میلواکی باکس، صدرنشین کنفرانس شرق به انتها رسید.

جیمز در این بازی با ثبت 21 امتیاز، 12 ریباند و 11 پاس گل، تریپل دابل کرد و آنتونی دیوس هم با 36 امتیاز و 36 امتیاز، 10 ریباند و 3 دفاع، موثرترین بازیکن لیکرز بود. برای میلواکی باکس هم طبق معمول، یانیس آنتتوکنمپو بیشترین امتیاز را کسب کرد و با 34 امتیاز و 11 ریباند به کار خود انتها داد.

در بازی دیگری که در سالن استیپلز سنتر شهر لس آنجلس برگزار گردید، تیم هیوستون راکتس با 40 امتیاز و 10 ریباند راسل وستبروک و 28 امتیاز و 10 پاس جیمز هاردن مقابل میزبان خود لس آنجلس کلیپرز به پیروزی رسید. پل جرج 34 امتیاز و 9 ریباند و کاوای لنارد 25 امتیاز و 9 ریباند برای کلیپرز کسب کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز NBA به توضیح زیر است:

هیوستون 122 - لس آنجلس کلیپرز 117

یوتا 111 - آتلانتا 106

لس آنجلس لیکرز 104 - میلواکی 111

بروکلین 105 - سان آنتونیو 118

در انتها دیدارهای امروز، لس آنجلس کلیپرز و لس آنجلس کلیپرز در صدر کنفرانس غرب و میلواکی باکس و بوستون سلتیکس در مکان های اول و دوم کنفرانس شرق هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1046

به "لیگ NBA، لیکرز حریف باکس نشد، پیروزی راکتس با درخشش وستبروک و هاردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، لیکرز حریف باکس نشد، پیروزی راکتس با درخشش وستبروک و هاردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید