قاتل طرفدار تیم فوتبال اینتر بازداشت شد

به گزارش سبزوار امروز، عامل قتل طرفدار تیم فوتبال اینتر در حادثه ای که سال گذشته در حاشیه مصاف این تیم و ناپولی رخ داد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

قاتل طرفدار تیم فوتبال اینتر بازداشت شد

به گزارش خبرنگاران، پلیس ایتالیا یک از طرفداران دو آتشه (اولتراها) تیم فوتبال ناپولی که مظنون به قتل عمد طرفدار تیم اینتر بود را دستگیر کرد.

روز 26 دسامبر سال گذشته در حاشیه مصاف تیم های ناپولی و اینتر در شهر میلان، درگیری های خشنی میان طرفداران دو تیم در بیرون استادیوم سن سیرو درگرفت که طی آن یک طرفدار اینتر به نام دانیله بلاردینلی بر اثر برخورد با یک خودرو جان سپرد. گفته می گردد که این خودرو متعلق به طرفداران تیم ناپولی بوده که از شهر ناپل خودشان را به میلان رسانده بودند.

به همین دلیل چند مظنون دستگیر شده اند که آخرین مورد آنها شخصی 39 ساله به نام فابیو ماندوکا بود که اکنون به قتل عمد متهم شده است. ظاهراً در بازپرسی ها و تحقیقات اجرا شده تعیین شده که این فرد همان کسی بود که با یک خودروی رنو شاسی بلند، طرفدار اینتر را زیر گرفته و باعث مرگ او شده است.

تاکنون شش پرونده برای عوامل درگیری های حاشیه بازی تیم های اینتر و ناپولی در فصل گذشته به جریان افتاده و احکامی برای مجرمان هم صادر شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 884

به "قاتل طرفدار تیم فوتبال اینتر بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل طرفدار تیم فوتبال اینتر بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید