قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 از نسبت تصویر عریض تر آن خبر می دهد

به گزارش سبزوار امروز، سامسونگ در طول چند نسل گذشته در حوزه ساخت و طراحی گوشی های هوشمند تاشوی پیشرفت زیادی نموده و همین عامل نیز منجر به فروش و استقبال بسیار خوب کاربران از این محصولات شده است. طرفداران و علاقمندان به گوشی های هوشمند تاشو همگی منتظر معرفی نسل تازه گوشی های تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 هستند. اکنون که تا معرفی احتمالی این محصولات خیلی فاصله زمانی نداریم، شایعات و برآورد های زیادی در خصوص مشخصات و طراحی این گوشی ها در رسانه های خبری دست به دست می گردد. به همین دلیل، عکس دیگری از قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 به وسیله افشاگری منتشر شده و به این شایعه که سامسونگ قصد بازنگری در نسبت تصویر گلکسی زد فولد 4 را دارد، اعتبار بیشتری می بخشد.

قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 از نسبت تصویر عریض تر آن خبر می دهد

گوشی های تاشوی سامسونگ سهم زیادی از بازار گوشی های هوشمند تاشو را مال خود نموده اند. این یعنی غول کره ای دنیای فناوری در حوزه گوشی های هوشمند طعم موفقیت را چشیده و علاقمند است تا با ادامه این فرایند بسیار خوب، موفقیت های بیشتری را به دست آورد. به همین دلیل این شرکت به زودی از گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی می نماید. در همین زمینه تصویری که به وسیله افشاگر UniverseIce منتشر شده، نمای جانبی بسیار خوبی از ابعاد احتمالی گلکسی زد فولد 4 در مقابل ابعاد نسل قبلی اش یعنی گلکسی زد فولد 3 به کاربران ارائه می نماید، اما چیزی از عناصر طراحی تازه آن به ما نشان نمی دهد.

به بیانی دیگر، ما هنوز نمی توانیم مطمئن باشیم که ماژول دوربین گلکسی زد فولد 4 شبیه به گلکسی زد فولد 3 و یا گلکسی S22 اولترا خواهد بود یا نه. اما مهم تر از آن، تصویر تازه منتشر شده بار دیگر نشان می دهد که زد فولد 4 نسبت تصویر عریض تری نسبت به مدل های قبلی گلکسی زد فولد خواهد داشت. نسبت تصویر غیرعادی گوشی های فولد قبلی سامسونگ یکی از بزرگ ترین دغدغه های کاربران بوده است. با در نظر گرفتن این موضوع، نسبت تصویر گسترده تر گلکسی زد فولد 4 حتی اگر تغییر بزرگی به نظر نرسد اما بازهم می تواند موثر باشد.

گفته می گردد که نسبت تصویر عریض تر برای هر دو نمایشگر بیرونی و درونی این گوشی هوشمند اعمال خواهد شد. این مقوله احتمالاً باعث آن خواهد شد که نمایشگر بیرونی معمولی تر به نظر برسد، یعنی بیشتر شبیه چیزی که در یک گوشی هوشمند معمولی می بینید، خواهد بود. بعلاوه نسبت تصویر عریض تر می تواند منجر به بهینه سازی بیشتر اپلکیشن ها روی پنل بیرونی و پنل اصلی گردد.

به غیر از مقوله نسبت تصویر، محل قرارگیری دوربین ها، دکمه ها و پورت های گلکسی زد فولد 4 احتمالاً بدون تغییر باقی می ماند. اما شایعات حاکی از آن است که سامسونگ طراحی و مکانیسم لولای استفاده شده در این گوشی را نیز بهبود بخشیده است. بعلاوه گفته می گردد که این گوشی پرچم دار تاشوی تازه سامسونگ از دو دوربین در زیر نمایشگر بهره می برد. البته بد نیست بدانید که معمولا دوربین های زیر نمایشگر به پای کیفیت دوربین های روی نمایشگر نمی رسند و این موضوع به طور واضح در گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ به چشم می خورد.

اما به نظر می رسد که سامسونگ در این گوشی میخواهد تا از دوربین زیر نمایشگر بهتری استفاده کند تا ضعف نسل قبلی گوشی های پرچم دار خود را جبران کند. این بار نه تنها در نمایشگر درونی، بلکه در نمایشگر بیرونی هم از یک دوربین زیر نمایشگر در گلکسی زد فولد 4 استفاده خواهد نمود تا کاربران به راحتی و بدون احتیاج به جابه جایی نمایشگر از دوربین آن استفاده نمایند. این اقدام سامسونگ نشان می دهد که این شرکت به میزان کافی فناوری خود را اصلاح نموده تا دوربین های سلفی استاندارد را به طور کامل جایگزین دوربین های نسل قبلی این گوشی ها کند.

پیش تر بعضی مشخصات این گوشی هوشمند به لطف بنچمارک گیک بنچ فاش شد. بر همین اساس سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب خواهد شد که به احتمال زیاد رابط کاربری OneUI 4 را اجرا خواهد نمود. بعلاوه قلب تپنده این گوشی هوشمند را پردازنده تازه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس تشکیل می دهد. گلکسی زد فلیپ 4 با 8 گیگابایت حافظه رم به کاربران عرضه می گردد. با این حال می توان انتظار پیکربندی های مختلفی را از این گوشی هوشمند تاشو داشت. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود که با شارژر 25 واتی سامسونگ انرژی مجدد خود را بدست می آورد.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2465

به "قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 از نسبت تصویر عریض تر آن خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب محافظ گلکسی زد فولد 4 از نسبت تصویر عریض تر آن خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید