قابلیت های چندنفره به ویچر و سایبرپانک اضافه خواهد شد

به گزارش سبزوار امروز، در ماه های ابتدایی سال 2021 میلادی، در حالی که سی دی پراجکت رد همچنان واکنش های شدیدی را علیه عرضه ناموفق سایبرپانک 2077 متحمل می شد، این توسعه دهنده لهستانی خاطرنشان کرد که برنامه های خود را برای ساخت یک بازی چندنفره در سبک اکشن و نقش آفرینی کنار گذاشته است. در آن موقع، استودیو بیان نمود که در عوض در پی معرفی ویژگی های چندنفره در بازی های تک نفره خود به صورت تدریجی است.

قابلیت های چندنفره به ویچر و سایبرپانک اضافه خواهد شد

آدام کیسینسکی، رییس استودیو در پرسش و پاسخی به تازگی گفته که بازی های آینده در هر دو مجموعه ویچر و سایبرپانک، عناصر چندنفره دریافت خواهند کرد. اگرچه این المان ها به صورت تدریجی اضافه خواهند شد. او در ادامه فاش نکرد که کدام یک از این دو، اولین اثری خواهد بود که این گام را بر می دارد، اما گفت که این فرایند یک منحنی تدریجی خواهد داشت و سی دی پراجکت رد از اولین کوشش خود جهت ساخت این المان ها، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرآیند و ایجاد آن در پروژه های آینده استفاده خواهد نمود.

دنباله سایبرپانک 2077 در ابتدا قرار بود یک بازی چند نفره مستقل از این سری باشد، اما کیسینسکی در ماه مارس گفت که دیگر اینطور نیست. در یک ویدیوی به روزرسانی استراتژی های استودیو که در آن موقع منتشر شد، او گفت که استودیو در حال ساخت یک سیستم است که به آن امکان می دهد المان های آنلاین را در بازی های آینده اش معرفی کند، اما تمرکز اصلی آن روی تجربیات تک نفره خواهد بود. او گفت:

کیسینسکی در ادامه اضافه کرد:

به تازگی او تأیید نموده بود که استودیوی سی دی پراجکت رد توسعه هم زمان محصولات با بودجه کلان در هر دو مجموعه را در سال 2022 میلادی شروع خواهد نمود. قبل از عرضه سایبرپانک 2077 گفته شده بود که این استودیو لهستانی زمانی که سایبرپانک عرضه گردد به توسعه نسخه بعدی ویچر خواهد پرداخت. استودیو بعلاوه اعلام نمود که نسخه های نسل نهمی ویچر 3 و سایبرپانک 2077 با تأخیر عرضه می شوند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2304

به "قابلیت های چندنفره به ویچر و سایبرپانک اضافه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های چندنفره به ویچر و سایبرپانک اضافه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید