فعالان حوزه خرما برای نمایشگاه حاضر شوند

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/بوشهر معاون سازمان صمت بوشهر از فعالان حوزه خرما در استان خواست در چهارمین نمایشگاه بین الملی خرما و صنایع وابسته حضور یابند.

فعالان حوزه خرما برای نمایشگاه حاضر شوند

ابوالقاسم محمد زاده اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما وصنایع وابسته از 5 تا 8 آبان در نمایشگاه بین المللی فارس برگزار می گردد که از فعالان حوزه خرما در استان می خواهیم در این نمایشگاه حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور فعالان استان های خرماخیز ایران و کشورهای همسایه و بعلاوه رایزنان سازمان توسعه تجارت و کارشناسان بعضی سفارتخانه ها برگزار می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: برگزاری جلسات ویژه با حضور تجار داخلی و خارجی و برگزاری همایش های آموزشی با موضوع کشورهای اوراسیا و اتحادیه اروپا، فدارسیون روسیه و کشورهای عضو D8 از برنامه های جنبی این نمایشگاه خواهد بود که می تواند فرصت خوبی برای معرفی توانمندی های صنعت خرمای استان برای رسیدن به بازارهای مطلوب داخلی و خارجی باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، محمد زاده اسم کرد: علاقه مندان برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما وصنایع وابسته می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر با شماره های ثابت 07132302111-07132302211 و شماره های همراه 09170527780-09170527785 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2198

به "فعالان حوزه خرما برای نمایشگاه حاضر شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان حوزه خرما برای نمایشگاه حاضر شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید