فریدون آسرایی از دغدغه امروز اهالی موسیقی می گوید

به گزارش سبزوار امروز، برنا/ فریدون آسرایی، خواننده موسیقی پاپ گفت: این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور در استراحت کامل به سر می بریم اما به شخصه امیدوارم همکارانی که در این دوران کار می نمایند با مسئله ای روبرو نشوند. با تغییراتی که در مدیریت عرصه موسیقی به واسطه تغییر دولت صورت می گیرد قطعاً تغییراتی را شاهد هستیم اما کلیات همواره همان چیزی است که همواره بوده و این کلیات به طور قطع تغییری نخواهد داشت.

فریدون آسرایی از دغدغه امروز اهالی موسیقی می گوید

آسرایی اعلام کرد: البته دولت حاضر اسم دولت انقلابی را دارد و از معنای انقلابی چنین انتظاری به وجود می آید که شاید قرار است تغییرات گسترده ای ایجاد گردد و امیدوارم این تغییرات به نفع هنرمندان باشد اما آنچه که تجربه شده به نظر می رسد از معنای انقلابی ایجاد محدودیت بیشتر مدنظر است و احتمالاً قرار است سختگیری ها بیشتر گردد که امیدوارم اینگونه نباشد.

او اضافه نمود: البته من هیچگاه با وزارت ارشاد به مسئله ای بر نخوردم و چارچوبی وجود دارد که این چارچوب را هنرمندانی که سال هاست کار می نمایند به خوبی می شناسند. من معمولاً با افرادی چون حسین غیاثی، عبدالجبار کاکایی و... کار نموده ام که چارچوب ها را می شناسند و من به شخصه تا امروز به مسئله ای بر نخورده ام.

این خواننده در انتها درباره انتظاراتی که امروز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رسیدگی به مسائل هنرمندان وجود دارد، گفت: از نظر من برترین کاری که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران نو در شرایط حاضر می توانند انجام دهند رسیدگی به مشکل بیمه هنرمندان است. ما سال هاست که در این عرصه کار می کنیم و هیچ یک از هنرمندان بیمه نیستند و به نظر من یکی از برترین و مهم ترین کارهایی که وزارت ارشاد می تواند در شرایط حاضر انجام دهد حداقل بیمه کردن افراد شناخته شده است که اعتباری دارند و سال ها در این عرصه فعالیت نموده اند. امیدوارم در دولت نو همه هنرمندان در عرصه های مختلف بیمه شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2180

به "فریدون آسرایی از دغدغه امروز اهالی موسیقی می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریدون آسرایی از دغدغه امروز اهالی موسیقی می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید