فراخوان عضویت در پارک فناوری پردیس منتشر شد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، پانزدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس شروع شد و تا 16 شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

فراخوان عضویت در پارک فناوری پردیس منتشر شد

تیم ها و شرکت های نوپای فعال در حوزه های برق و تجهیزات الکترونیکی، نانو تکنولوژی و مواد پیشرفته، فناوری های دیجیتال و IT، سلامت و تجهیزات پزشکی، عمران و معماری، هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر، اینترنت اشیا و مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، می توانند طرح های دارای ویژگی های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری، ساختار و مدل کسب وکار خود را به پارک فناوری پردیس ارسال نمایند.

پس از طی مراحل اولیه آنالیز و پذیرش طرح ها، تیم ها در فضای کار اشتراکی (کوآپ) مستقر می شوند و در طی دوره آماده سازی که شامل برنامه ها و آموزش های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت های اساسی استارت اپ ها و راه اندازی کسب و کار، عملیاتی کردن آن ها، خود را مهیای پذیرش نهایی مرکز رشد خواهند کرد.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت به وسیله صاحبان طرح شروع می گردد و فرآیند عضویت با ارائه اطلاعاتی در خصوص تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می یابد. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار خواهد شد تا طرح ها از جنبه های بازار و فنی مورد آنالیز قرار گیرند.

در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم ها پس از پذیرش اولیه، به صورت فشرده بعضی مهارت های مهم و اصلی راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرامی گیرند و در طول دوره به صورت مستمر مورد ارزیابی می شوند و در صورت رسیدن به سرانجام دوره، در جلسه ای از کسب وکار خود دفاع خواهند کرد.

تیم ها درصورت تایید، واجد شرایط عضویت در مرکز رشد می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2150

به "فراخوان عضویت در پارک فناوری پردیس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان عضویت در پارک فناوری پردیس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید