صالحی: در اولین روز نمایشگاه هفته پژوهش از 41 فناوری رونمایی می شود

به گزارش سبزوار امروز، معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از رونمایی از 41 فناوری در بیست و دومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد.

صالحی: در اولین روز نمایشگاه هفته پژوهش از 41 فناوری رونمایی می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران؛ پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری بیست و دومین نمایشگاه دستاورد های فناوری و فن بازار گفت: این نمایشگاه از 23 آذر ماه آغاز به کار می کند و تا روز 26 آذر ماه ادامه دارد و دارای بخش های مختلفی است که یکی از آن برگزاری نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار است.

وی نمایشگاه تستا (تقاضای فناوری) را از دیگر بخش های این نمایشگاه دانست که از سوی شورای عالی عتف برگزار می شود و اظهار کرد: نمایشگاه فناوری های نوپدید و آینده نگر از دیگر بخش های این نمایشگاه ملی هفته پژوهش و فناوری است که از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می شود.

صالحی ادامه داد: در این نمایشگاه 19 دانشگاه، 17 پژوهشگاه و 32 پارک علم و فناوری حضور دارند.

معاون پژوهشی وزیر علوم از رونمایی از 41 فناوری در این رویداد خبر داد و یادآور شد: این تعداد فناوری رونمایی شده دستاورد های دانشگاه ها و موسسات علمی، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد است.

صالحی با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، گفت: 19 دانشگاه، 17 پژوهشگاه و 32 پارک به صورت حضوری و 30 دانشگاه و 16 پژوهشگاه و 28 پارک فناوری به صورت مجازی در این رویداد مشارکت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2340

به "صالحی: در اولین روز نمایشگاه هفته پژوهش از 41 فناوری رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: در اولین روز نمایشگاه هفته پژوهش از 41 فناوری رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید