شرکت های فولادی در پروژه انتقال آب دریای عمان سهیم می شوند

به گزارش سبزوار امروز، شرکت های فولادی تا انتها امسال در شرکت پیمانکار پروژه انتقال آب دریای عمان به شرق کشور، سهامدار می شوند.

شرکت های فولادی در پروژه انتقال آب دریای عمان سهیم می شوند

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدسبه نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نشست هماهنگی انتقال آب از سواحل چابهار به شرق کشور با حضور علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، خداداد غریب پور رییس هیأت عامل شرکت ایمیدرو و مدیران شرکت های فولادی در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار گردید.

در این نشست مشارکت شرکت ایمیدرو و شرکت های فولادی در پروژه انتقال آب از سواحل چابهار به استان های شرقی کشور مورد آنالیز نهاده شد و مقرر شد برابر تفاهمنامه منعقد شده حداکثر تا سرانجام امسال شرکت های فولادی در شرکت پیمانکار پروژه انتقال آب از دریای عمان، سهامدار شوند.

همچنین در این نشست مصوب شد برای عملیاتی شدن پروژه انتقال آب از سواحل چابهار به شرق کشور، شرکت های فولادی با وزارت نیرو تفاهمنامه منعقد نمایند.

در این نشست محل دقیق اجرای تاسیسات و برداشت آب در سواحل چابهار به تایید رسید.تفاهمنامه انتقال آب دریای عمان از سواحل چابهار به استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آب و فاضلاب و استانداران این سه استان 20 شهریور ماه امسال در مشهد به امضا رسید.

281، ع

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1120

به "شرکت های فولادی در پروژه انتقال آب دریای عمان سهیم می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های فولادی در پروژه انتقال آب دریای عمان سهیم می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید