شجاع خلیل زاده محروم می شود؟

به گزارش سبزوار امروز، صمد ابراهیمی از وکلای حقوقی فوتبال در کانال تلگرامش نوشت: یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس با تشریح فرایند اخطار کتبی شجاع خلیل زاده گفت: به این بازیکن مشاوره غلط دادند و او بدون رعایت مقررات قرارداد خود را فسخ کرد و راهی قطر شد. به همین دلیل با سکایت به فیفا او چهار ماه محروم خواهد شد و باشگاه قطری هم دو پنجره محروم می شود. هر دو هم غرامت سنگینی می پردازند. شجاع خلیل زاده در تاریخ 13 شهریور نامه ای بدین مضمون را در دبیرخانه باشگاه تحت شماره 1462/پ/99 به ثبت رساند:

شجاع خلیل زاده محروم می شود؟

جناب آقای رسول پناه

رییس محترم هیئت مدیره و سرپرست باشگاه

سلام علیکم

احتراما به استحضار می رساند در صورت عدم تسویه قرارداد اینجانب شجاع خلیل زاده بازیکن تیم باشگاه پرسپولیس تا تاریخ 99/6/20 نسبت به دریافت برگ رضایت نامه خود از این باشگاه اقدام کرده و از همراهی تیم معذور می باشم.

با تشکر

شجاع خلیل زاده

وی افزود: باشگاه همان زمان پاسخ داد که شجاع طلب معوقه ای ندارد، اما صرف نظر از این موضوع، مواردی وجود دارد که فسخ صورت گرفته را غیرموجه جلوه می دهد و باعث تبعات حقوقی برای این بازیکن و باشگاه قطری می شود.

این فرد توضیح داد: اولاً شجاع اگر قصد استفاده از امتیاز ماده 14 مکرر فیفا را داشت که می گوید در صورت معوقه شدن دو ماهه مطالبات، بازیکن حق فسخ یکطرفه قرارداد را دارد باید مشخص می کرد کدام قسط او به تعویق افتاده. دوماً باید مطابق آن ماده یک مهلت حداقل 15 روزه مشخص می کرد نه 7 روزه. سوماً شجاع بعد از تاریخ بیستم که در نامه اش مشخص کرده همراه تیم به قطر رفته و این معنایش عدول از اخطار است. چهارماً در نامه خود به فسخ اشاره نکرده بلکه خواستار رضایت نامه (اقاله و جدایی توافقی) شده است. وقتی تشریفات ماده 14 مکرر رعایت نشده مشخص است فیفا چه رأیی خواهد داد. ما در باشگاه تلاش کردیم او متوجه اشتباهاتش شود، اما نپذیرفت و کار خودش را کرد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1649

به "شجاع خلیل زاده محروم می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع خلیل زاده محروم می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید