سواحل ناشناخته پوکت

به گزارش سبزوار امروز، جزیره پوکت از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع است. در تور پوکت می‌توانید به بازدید سواحلی بروید که آرام‌تر از دیگر از سواحل پوکت هستند، چرا که هنوز گردشگران آن‌ها را نمی‌شناسند.

سواحل ناشناخته پوکت

ساحل Nui پوکت

ساحل نوی یکی از زیباترین سواحل پنهانی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت به آن سری بزنید. این ساحل با سنگ های گرانیتی بزرگی که تا 4 کیلومتر به طور طبیعی در طول ساحل کشیده شده اند، تزیین شده است. ساحل نوی رویای استوایی است که واقعی شده است. در نوی، هر تفریحی که فکرش را کنید می توانید داشته باشید؛ از میل کردن غذا در رستوران های محلی خوشمزه تا غواصی، والیبال ساحلی، قایق سواری و کایاکینگ برای دسترسی به این ساحل دوست داشتنی باید هزینه‌ای حدود 350 بات پرداخت نمایید.

ساحل Ao Sane پوکت

آئو سان به خاطر داشتن 3 ساحل کوچک، تخته سنگ های گرانیت درشت، غواصی در آب های شفاف و زمینی از شن نرم، یک مکان فوق‌العاده برای گذراندن بعدازظهری دلچسب می‌باشد مخصوصا اینکه دور تا دور این ساحل را، درختان بادام بلند بالا هم احاطه کرده که می‌توانند لحظات خوشی را برای شما در تور پوکت رقم بزنند.

ساحل Ao Yon پوکت

آئو یون، ساحلی استوایی با شن‌های سفید می‌باشد که در سایه نخل‌های سبز رها و آب های کم عمق، مانند الماسی گمشده در پوکت، پنهان شده است. با هر موجی که از دریا به این ساحل می رسد، صدف های بسیار زیبایی روی ساحل شنی آورده می شود و به همین دلیل به آن، ساحل صدف هم می گویند. اگر چه در تعطیلات آخر هفته، محلی های اطراف نیز همانند گردشگران تور پوکت که به دنبال آرامش هستند، این ساحل را انتخاب می‌کنند.

ساحل Banana پوکت

همین که پای خود را روی زمین هلالی شکل و زیبای این ساحل گذاشته، متوجه متوجه خواهید شد که چرا به آن، ساحل موزی هم می‌گویند و اگر چه کمی پیدا کردن آن مشکل خواهد بود اما ارزشش را خواهد داشت. وقتی باد زیاد بوزد، موج‌های خروشان و بلندی از دریا به سمت ساحل آمده که شاید کمی آزادی عمل شما را برای شنا کردن در تور پوکت بگیرد. اما وقتی هوا صاف و آرام است، هیچ جایی در پوکت به آرامی و وقار این ساحل نمی‌رسد.

انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 934

به "سواحل ناشناخته پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل ناشناخته پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید