سامانه ثبت نام جشنواره موسیقی فجر بسته شد

به گزارش سبزوار امروز، مهلت ارسال آثار سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در حالی انتها یافت که بیش از 240 گروه و هنرمند طی روز های گذشته نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند.

سامانه ثبت نام جشنواره موسیقی فجر بسته شد

از وبلاگ لین هوان دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، با انتها مهلت ثبت نام و ارسال آثار به سی و پنجمین جشنواره موسیی فجر در 17 آذر، 240 گروه به وسیله فراخوان در این دوره جشنواره ثبت نام کردند و سامانه جشنواره ساعت 24 روز 17 آذرماه بسته شد.

هیأت انتخاب آثار و گروه های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در بخش فراخوان، از میان 240 گروه متقاضی، گروه های منتخب را برای جشنواره انتخاب می نماید.

همچنین در بخش مدعو، 70 گروه موسیقی از سوی هیأت انتخاب آثار و گروه های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد آنالیز قرار گرفته اند که هیأت انتخاب، گروه هایی را از بین آن ها انتخاب می نماید.

بر اساس آیین نامه جشنواره موسیقی فجر، هیأت انتخاب گروه ها و آثار جشنواره، وظیفه معین و تأیید نهایی گروه های شرکت کننده در جشنواره را برعهده دارد که این فرایند در 2 بخش انجام می گردد. بر این اساس بخش اول به آنالیز و تأیید درخواست های هنرمندان و گروه های موسیقی سراسر کشور برمبنای فراخوان جشنواره اختصاص یافته و بخش دیگر نیز آنالیز و تأیید گروه های مدعو را انجام می دهد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بهمن ماه سال جاری به دبیری شاهین فرهت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1019

به "سامانه ثبت نام جشنواره موسیقی فجر بسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه ثبت نام جشنواره موسیقی فجر بسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید