زیرساخت های گردشگری شهرستان دیر توسعه پیدا می نماید

به گزارش سبزوار امروز، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی بوشهر گفت: با اتمام پروژه های گردشگری شهرستان دیر، زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان توسعه پیدا می نماید.

زیرساخت های گردشگری شهرستان دیر توسعه پیدا می نماید

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، توریستی و صنایعدستی استان بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده عصر دیروز سه شنبه 31 تیر 99 در بازدید از تأسیسات توریستی دیر گفت: دیر به واسطه هم جواری با خلیج فارس و دارا بودن عظیم ترین اسکله صیادی جنوب کشور، ظرفیت بالایی در جذب توریست دارد، با توجه به فرایند پیشرفت پروژه های توریستی در این شهرستان، در آینده شاهد توسعه زیرساخت های این حوزه خواهیم بود.

او در بازدید از مجتمع در حال ساخت آب درمانی سورو، گفت: این پروژه با اعتبار 50 میلیارد ریال توسط سرمایهگذار بخش خصوصی در حال ساخت است که 10 میلیارد ریال از این اعتبار به وسیله تسهیلات تأمین شده است.

مدیرکل میراثفرهنگی، توریستی و صنایعدستی بوشهر مجتمع آب درمانی سورو را یک منطقه طبیعی توریستی ارزشمند دانست و اعلام کرد: با توجه به فرایند کار پروژه امیدواریم فاز اول آن که شامل استخر، امور اداری، سرویس بهداشتی و ایجاد آبشار مصنوعی است تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

او در بازدید میدانی از مجتمع توریستی دوراهک نیز گفت: این پروژه توسط سرمایهگذار بخش خصوصی فعال است و به گفته سرمایهگذار این طرح، تا سرانجام امسال فاز اول آن که شامل رستوران، کافی شاپ، آلاچیق و آبشار طبیعی است به بهره برداری می رسد.

او پس از بازدید از منطقه باستانی بردو و مسجد جامع بردستان اظهار داشت: مسجد جامع بردستان تنها مسجد دارای بادگیر استان است و از حیث تاریخی بسیار با اهمیت بوده و باید ضوابط حریم و ساخت و ساز پیرامون این اثر ارزشمند رعایت گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1507

به "زیرساخت های گردشگری شهرستان دیر توسعه پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری شهرستان دیر توسعه پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید