رسمی؛ تیم نو و مبلغ قرارداد حسن یزدانی تعیین شد

به گزارش سبزوار امروز، پایان حسن یزدانی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد سال جاری تصمیم خود را قطعی کرد و با تیم صنایع مازندران قرارداد بست.

رسمی؛ تیم نو و مبلغ قرارداد حسن یزدانی تعیین شد

هادی حبیبی مربی تیم کشتی صنایع مازندران با تأیید این خبر گفت: یزدانی به عنوان پُرافتخارترین کشتی گیر ایران با ثبت قراداد یک میلیارد تومانی به جمع ما پیوست تا در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد با دوبنده تیم صنایع مازندران به میدان برود. تیم ما به عنوان قهرمان دوره گذشته لیگ برتر برنامه های مدونی برای تکرار قهرمانی دارد و مطمئناً حضور یزدانی و کشتی گیران مطرح دیگر می تواند ما را در رسیدن به این هدف کمک کند.

به گفته حبیبی، رحمان عموزاد قهرمان وزن 65 کیلوگرم رقابت های جهانی 2022 صربستان و محمد حسین محمدیان آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشورمان از دیگر ملی پوشان تیم صنایع هستند.

بر اساس آئین نامه لیگ کشتی در امسال هر تیم می تواند با 3 ملی پوش رقابت های جهانی 2022 صربستان قرارداد امضا کند که کامران قاسم پور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی با تیم انبوه سازان هوتن و امیرحسین زارع، یونس امامی و علیرضا سرلک با تیم پتروپالایش بلیش تاکستان قرارداد بستند.

بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) از روز 22 مهرماه شروع می گردد که طبق برنامه تیم پترو پالایش بلیش تاکستان در دو ملاقات رفت و برگشت در گروه A به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش خواهد رفت. تیم صنایع مازندران در گروه B با تیم های ستارگان ساری، شهدای پاس ساری و مقاومت البرز هم گروه است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2524

به "رسمی؛ تیم نو و مبلغ قرارداد حسن یزدانی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسمی؛ تیم نو و مبلغ قرارداد حسن یزدانی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید