آشنایی با رستوران های بانکوک

به گزارش سبزوار امروز، بانکوک یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم یک بار هم که شده به آن سفر کنید. برای این که بتوانید در تور تایلند یک غذای عالی را میل کنید باید با تور تایلند به بازدید آن بروید.

آشنایی با رستوران های بانکوک

رستوران Vientiane Kitchen در تور تایلند

این رستوران یکی از بهترین اماکن برای دیدنی تور تایلند می‌باشد که دارای کیفیت بسیار بالای غذا است. بهترین ویژگی این رستوران کنترل ادویه‌ها توسط آشپز است که اگر اعلام کنید که گردشگر هستید و به طعم های تند آنها عادت نخواهید داشت. در این رستوران ضمن سرو غذا می‌توانید از موزیک محلی تایلندی نیز لذت ببرید.

رستوران Ban Khun Mae در تور تایلند

این رستوران در جایی قرار گرفته‌اند که اغلب ساکنین محلی برای خوردن غذای لذیذ و قابل اطمینان تایلندی در فضایی صمیمی به آن مراجعه می کنند. اتاق ها تاریک و راحتند و با میزهای بزرگ دایره ای پر شده اند. یکی از رستوران های مناسب برای آشنایی با طعم غذاهای تایلندی هم Ban Khun Mae است. پیشنهاد ما برای شما این است که غذای خود را در این رستوران با Kung Sa oug شروع و با Pla rad Pig تمام کنید.

رستوران پردیس در تور تایلند

رستوران ایرانی پردیس، تنها رستوران ایرانی در کشور زیبای تایلند با دو شعبه در شهرهای بانکوک و پاتایا، آماده ارایه خدمات خود به گردشگران تور تایلند ارائه می‌دهد که برای بازدید از تایلند به این کشور سفر می کنند. پردیس با مدیریت ایرانی خود و با انواع غذاهای ایرانی و در محیطی آرام و خانوادگی افتخار پذیرایی از ایرانیان عزیز را دارد.

رستوران Eat Me در تور تایلند

این رستوران در سال 1998 تاسیس گردیده و با سرو انواع غذاهای محلی و بین المللی همه روزه از ساعت 3 بعد ازظهر تا 1 صبح از مهمانان خود پذیرایی می کند. ایت می با وجودی که یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر بانکوک است، با این حال  به دلیل وجود روند رو به رشد عملکرد مدیریت و پرسنل هیجان و تازگی خود را به طور کامل حفظ کرده‌ است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 341

به "آشنایی با رستوران های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید