رحمان بی رحم امان حریف آمریکایی را برید، طلای وزن 65 کیلوگرم برای عموزاد

به گزارش سبزوار امروز، رحمان عموزاد به مدال طلای رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا در صربستان رسید.

رحمان بی رحم امان حریف آمریکایی را برید، طلای وزن 65 کیلوگرم برای عموزاد

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی سال 2022 دنیا با برگزاری ملاقات های رده بندی و فینال اوزان 61، 65 و 97 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان امشب (یکشنبه) به سرانجام می رسد و رحمان عموزاد که به واسطه جنگندگی و کشتی های رو به جلو در بین اهالی کشتی به رحمان بی رحم معروف است به مدال طلای وزن 65 کیلوگرم رسید.

رحمان عموزاد خلیلی در ملاقات فینال، کشتی را با سرعت بالایی شروع کرد، ابتدا کشتی گیر آمریکایی اقدام به زیرگیری کرد و درحالیکه رحمان هم رو نموده بود داوران نتیجه کشتی را 4 بر 2 اعلام کردند که چلنج مربی آمریکا باعث تغییر نتیجه و تبدیل آن به 8 بر 6 به سود دیاکومیهالیس شد. در ادامه عموزاد اقدام به زیرگیری کرد و نتیجه 8 بر 8 شد. کشتی با همین نتیجه در وقت اول تمام شد. در وقت دوم هم رحمان عموزاد حریف آمریکایی را در بیرون از تشک بیرون کرد و یک امتیاز دیگر به دست آورد. زیرگیری های کشتی گیر کشورمان همچنان ادامه داشت و رحمان در نهایت با نتیجه 13 بر 8 به فزونی رسید و طلایی شد.

عموزاد پیش از ملاقات فینال و در دور نخست با نتیجه 8 بر 1 جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 6 بر صفر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز دنیا از مجارستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 13 بر 2 آدیل اوسپانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد خلیلی در این مرحله با نتیجه 9 بر 2 حاجی علی اف قهرمان دنیا و دارنده مدال های نقره و برنز المپیک از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی ملاقات فینال شد.

خبرنگاران ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2515

به "رحمان بی رحم امان حریف آمریکایی را برید، طلای وزن 65 کیلوگرم برای عموزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمان بی رحم امان حریف آمریکایی را برید، طلای وزن 65 کیلوگرم برای عموزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید