دی ناتاله پیشنهاد پرزرق و برق چینی ها را رد کرد

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا پیشنهاد قابل توجه یک تیم چینی را رد کرد تا آخرین فصل دوران بازیگری اش را در اودینزه سپری کند.

دی ناتاله پیشنهاد پرزرق و برق چینی ها را رد کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا اعلام نمود آنتونیو دی ناتاله پیشنهادی 10 میلیون یورویی از تیم گوانجو اورگراند چین داشته اما آن را رد نموده است تا در اودینزه بماند.

فصل آینده یازدهمین فصل حضور دی ناتاله در ورزشگاه فریولی است و طبق گفته او احتمالاً آخرین فصل دوران بازیگری اش خواهد بود. در واقع او در هفته پایانی فصل گذشته گفته بود که کفش هایش را آویزان خواهد نمود اما اوج گیری راه راه پوشان اودین سبب شد که او از تصمیمش منصرف گردد.

حالا طبق ادعای گاتزتا دلواسپورت دی ناتاله تصمیمی گرفته که او را پیش از بیش نزد طرفداران اودینزه محبوب می نماید. این نشریه مدعی است که مارچلو لیپی سرمربی ایتالیایی گوانجو اورگراند قصد داشته که هموطن خود را با عقد قراردادی 2 ساله به چین ببرد و جایی که بابت هر فصل 5 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت اما او دعوت سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا را رد نموده است.

دی ناتاله در شرایطی چشم خود را روی پیشنهاد گوانجو بسته است که در حال حاضر بابت هر فصل حضورش در اودینزه 1.2 میلیون یورو حقوق می گیرد.

گفته می گردد که مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا که آخرین حضورش در آتزوری در رقابت های یورو 2012 بود، پیشنهادی از یک تیم اماراتی در دبی داشته که آن را هم رد نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 786

به "دی ناتاله پیشنهاد پرزرق و برق چینی ها را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی ناتاله پیشنهاد پرزرق و برق چینی ها را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید