دلایل حضور تیم اصلی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

به گزارش سبزوار امروز، محمود افشار دوست در مصاحبه با خبرنگاران درباره دیدار تیم های ملی والیبال ایران و سریلانکا و استقبال کم تماشاگران از این بازی گفت: روز نخست مسابقات بود و با تمام احترامی که برای تیم سریلانکا به عنوان حریف قائل هستم اما سطح فنی آنها در حد تیم ایران نبود. تیم ما نیز تقریبا از بازیکنان دوم خود استفاده کرد و بازی خوبی را نیز به نمایش گذاشت. به غیر از دقایقی از بازی که سریلانکا هم پای ایران بازی کرد اما ایران برد آسانی کسب کرد و طبیعی است که تماشای یک بازی یک طرفه جذابیتی برای تماشاگران ندارد.

دلایل حضور تیم اصلی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا

دبیر اسبق فدراسیون والیبال اضافه نمود: با نزدیک شدن به بازی های سخت و مراحل بعدی تماشاگران نیز به سالن خواهند آمد.

وی در پاسخ به این سوال که قیمت بلیت در بی رغبتی تماشاگران تاثیرگذار است یا خیر؟ گفت: فکر نمی کنم اینطور باشد، شاید با توجه به شرایط مالی کمی قیمت بالا باشد اما رفته رفته و با افزایش جذابیت بازی ها تماشاگران خواهند آمد.

افشار دوست درباره استفاده از تیم اصلی در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: طبق قانونی که وجود دارد تیم ملی باید با ترکیب اصلی در این مسابقات شرکت می کرد چرا که در صورت راه یابی به مسابقات انتخابی المپیک حدود 9-10 بازیکن باید در این مرحله از بازی ها در ترکیب تیم ملی باشند بنابراین تیم نمی توانست با ترکیب جوان در رقابت ها شرکت می کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همگروهی با قطر و استرالیا تاثیری در این موضوع نداشته است؟ گفت: خیر، با تیم های قطر و استرالیا به مشکل نخواهیم خورد، البته نباید این تیم ها را دست کم بگیریم به هر حال قطر عنوان چهارمی آسیا را در کارنامه دارد و استرالیا نیز سابقه حضور در المپیک را دارد. هر دو از تیم های خوب آسیا به شمار می روند و تیم های کوچکی نیستند بنابراین حضور با تیم جوان ریسک بود. اگر نتوانیم به جمع 8 تیم صعود کنیم یعنی از دست رفتن المپیک پس عاقلانه ترین کار شرکت با تیم اصلی در مسابقات بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 776

به "دلایل حضور تیم اصلی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل حضور تیم اصلی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید