دارستانی: شکایات مردم در مورد رفتار نادرست مسئولان استانی رسیدگی می گردد

به گزارش سبزوار امروز، مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سفر های استانی همه مسائلی که مربوط به شکایات مردم از جمله رفتار ناصحیح مسئولان استانی است به دقت ارزیابی و آنالیز می گردد.

دارستانی: شکایات مردم در مورد رفتار نادرست مسئولان استانی رسیدگی می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مهری طالبی دارستانی در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارتخانه به مسائل مربوط به شکایات مردم اشاره نمود و گفت: سفر های استانی به نحوی برنامه ریزی شده تا به مسائلی که مربوط به شکایات مردم و عدم رفتار صحیح مسئولان است، رسیدگی گردد.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و جوابگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توضیح داد: متأسفانه بعضی از رفتار ها به گونه ای شکل گرفته که مردم احساس می نمایند نظام ارباب و رعیتی راه افتاده است، و این سفر ها برای شکستن این نگاه انجام می گردد.

طالبی دارستانی ادامه داد: ما در سفر های استانی، حضور پیدا می کنیم تا مستقیم و از نزدیک صدای مردم را بشنویم و خود را در مقابل مردم جوابگو بدانیم.

وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یکی از وزارتخانه های مهم بر شمرد و اعلام کرد: این وزارتخانه، با موضوعات اجتماعی و مسائل معیشتی مردم مرتبط است و ما کوشش می کنیم که خون را دوباره به رگ های خشک شده اجرایی کشور جاری سازیم.

به گفته وی، بیانیه گام دوم به سمت دولت اسلامی است که اگر این اتفاق نیفتد قطعا نمی توانیم به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.

طالبی دارستانی، سفر های استانی را مفید و مهم دانست و گفت: در سفر های استانی، میز ارتباطات مردمی وزارتخانه ایجاد شده است تا مردم از نزدیک با معاونین وزیر و نمایندگان تام الاختیار، درد های خود را بیان نمایند.

طالبی دارستانی توضیح داد: سعی می کنیم وزارت مردم بودن را به معنای واقعی به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: بعضی از مردم دچار آسیب شدند و حتی صاحبان حقی را می بینیم که با وجود داشتن مستندات، پرونده آن ها 9 سال و حتی 15 سال است به نتیجه درستی نرسیده است.

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و جوابگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سرانجام توضیح داد: نگاه دولت انقلابی بر این است که با فعالیت جهادی، به سمت ایجاد دولت اسلامی، جامعه اسلامی و سپس تمدن اسلامی گام برداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2352

به "دارستانی: شکایات مردم در مورد رفتار نادرست مسئولان استانی رسیدگی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دارستانی: شکایات مردم در مورد رفتار نادرست مسئولان استانی رسیدگی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید