خلیج هالونگ بای ، جاذبه گردشگری در ویتنام به نام اژدهای نشسته

به گزارش سبزوار امروز، یکی از زیباترین جاهای دیدنی ویتنام خلیج هالونگ بای می باشد، خلیجی که در سال 1994 میلادی تحت نظر میراث جهانی یونسکو نهاده شد ، این خلیج در نیمه شرقی کشور ویتنام قرار گرفته است ، همچنین این خلیج حفاظت شده است و تحت حفاظت سازمان محیط زیست قرار گرفته است. هرچند که جاذبه های گردشگری ویتنام زیاد است اما این خلیج با داشتن مناظر نفس گیر، توانسته به یکی از زیباترین جزیره های ویتنام و سواحل ویتنام تبدیل گردد. بنابراین با ما هم راه باشید در سفر به ویتنام برای بازدید از این منطقه رویایی ...

خلیج هالونگ بای ، جاذبه گردشگری در ویتنام به نام اژدهای نشسته

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

هالونگ بای به چه معناست ؟

شاید براتون سوال بشه که هالونگ بای به چه معناست ؟ هالونگ بای به معنی اژدهاست، در گذشته به اژدهایی که نشسته هالونگ بای می گفتند، لازم به ذکر است که این نام تا قبل از قرن 19 انتخاب نشده بود. نکته مهم این است که می گویند این خلیج خلیج افسانه ای ست، بعضی از ساکنین گفته بودند که در این خلیج مار ماهی غول پیکری قرار گرفته است که گاهی اوقات سر خود را از آب بیرون می برد و باعث ترس و وحشت مردم می شد. بعضی از ساکنین هم می گفتند که شکل ظاهری این جزیره شبیه هالونگ بای یا اژدهای نشسته می باشد و این دلیل نام گذاری این جزیره است. نظر عده ای هم این است که وقتی امواج با صخره ها برخورد می کرد صدای وحشتناکی فراوری می کرد که به دلیل این صدا این اسم برای خلیج انتخاب شده. اما در کل دلایل نامگذاری این خلیج هر چه که باشد را کنار می گذاریم چون این جزیره آنچنان زیبا و عالی است که هر گردشگر و توریستی را از سرتا سر دنیا جذب خود نموده است. بنابراین در سفر به ویتنام، بازدید این منطقه را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا یکی از شناخته شده ترین جزیره های ویتنام است.

هالونگ بای، یکی از جاذبه های گردشگری ویتنام

هالونگ بای اسم مجموع جزایری است که شامل 1969 جزیره می باشد. بعضی از جزایر مسکونی و بعضی دیگر غیر مسکونی می باشد، جزایر آهکی و جزایر کوچکی که از آب سر بیرون آوردند، مانند عکسی زیبا هستند، مانند نقاشی نفس گیر که یه نقاش حرفه ای کشیده است. در خلیج هالونگ بای شما تصوری که از بهشت دارید را به صورت زنده و طبیعی می توانید تماشا کنید و لذت ببرید. عبور با کشتی از میان این همه صخره که از آب به بیرون آمدند و شنا در سواحل این جزیره ها که به صورت تکه تکه از هم جدا شدند و در خلیج هالونگ بای قرار گرفته اند، لحظاتی که شما در رویا تجسم می کنید را به واقعیت تبدیل می نماید. در میان این آب ها غار هایی وجود دارد، برای دسترسی به این غار ها شما باید با محلی هایی که خوب به این منطقه آشنایی دارند همراه شوید و با تجهیزات کامل وارد این غارها تا در امینت کامل، زیبایی و شگفتی های آن ها را ببینید. بازدید از این خلیج زیبا در سفر ویتنام که یکی از جاهای دیدنی ویتنام است، می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 597

به "خلیج هالونگ بای ، جاذبه گردشگری در ویتنام به نام اژدهای نشسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیج هالونگ بای ، جاذبه گردشگری در ویتنام به نام اژدهای نشسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید