خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی تسهیل شد

به گزارش سبزوار امروز، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری گفت: فراخوان سال گذشته ارائه یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی همچنان ادامه دارد.

خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی تسهیل شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری از سال گذشته با توجه به استقبال مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و با هدف بهره مندی بیشتر آن ها از حمایت های این سازمان، یارانه خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه را بیشتر کرد.

در این طرح مقرر شده است که یارانه مراکز دولتی عضو شبکه که جزو رتبه های یک تا صد در امسال بوده اند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک یا دو در نمایشگاه، مشمول افزایش 15 درصدی یارانه می شوند. همچنین بر اساس این طرح، مراکز دولتی عضو شبکه که در رتبه بالاتر از صد قرار گرفته اند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک و دو عرضه شده، از 10 درصد یارانه بیشتر بهره مند می شوند و مراکز خصوصی عضو شبکه هم که در صد رتبه اول شبکه آزمایشگاهی در امسال قرار دارند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک یا دو، 20 درصد یارانه بیشتر تا سقف 600 میلیون ریال دریافت می نمایند.

اسدی فرد با اشاره به ارائه این خدمات به بخش خصوصی هم، اعلام کرد: مراکز خصوصی عضو شبکه که در رتبه های بالاتر از صد قرار دارند نیز برای خرید تجهیزات سطح یک و دو از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، مشمول 20 درصد یارانه بیشتر تا سقف 300 میلیون ریال می شوند.

به گفته وی، این طرح حمایتی منجر به توسعه بازار می گردد و می تواند در بازار محصولات دانش بنیان بدون ایجاد بار اقتصادی جدید روی دوش بودجه عمومی کشور، تحولات قابل توجهی ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1345

به "خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی تسهیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی تسهیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید