خبرنگاران 355 بیمار مشکوک به کرونا در یزد شناسایی شدند

به گزارش سبزوار امروز، یزد - خبرنگاران - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از شناسایی 355 فرد مشکوک به ویروس کرونا طی 24 ساعته گذشته در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 117 نفر در مراکز درمانی و بهداشتی بستری شدند.

خبرنگاران 355 بیمار مشکوک به کرونا در یزد شناسایی شدند

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

سید ابراهیم سلمانی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: همچنین 238 بیمار به صورت سرپایی در منازل خود دوره درمان را طی می کنند.

به گفته وی از مجموع بیمارانی که نیاز به بستری داشتند، 92 نفر در یزد ، 14 تن در میبد، چهار نفر در ابرکوه و در هر یک از شهرستان های بافق و بهاباد سه نفر بستری شدند و در اردکان هم یک مورد بستری گزارش شد.

وی اظهار داشت: همچنین 18 بیمار در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به کووید - 19 جان خود را از دست دادند.

وی مجموع بیماران مشکوک به کرونا استان را 959 نفر ذکر کرد و گفت: 173 نفر از این تعداد به دلیل شرایط حاد در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

سلمانی ادامه داد: همچنین 104 نفر در مراکز اورژانس استان منتظر مشخص تکلیف و خالی شدن تخت های بیمارستان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تعطیلات پیش رو از هم استانی ها خواست ، برای حفظ سلامتی خود و بزرگترهایشان، از رفت و آمدهای درون شهری و خانوادگی پرهیز کرده و در خانه های خود بمانند.

ویروس کرونا در دی ماه سال 98 برای نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و مشاهده نخستین مورد آن در ایران 29 بهمن پارسال در قم به ثبت رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1669

به "خبرنگاران 355 بیمار مشکوک به کرونا در یزد شناسایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 355 بیمار مشکوک به کرونا در یزد شناسایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید