خبرنگاران 35 واحد صنفی در گچساران پلمب شد

به گزارش سبزوار امروز، گچساران - خبرنگاران - سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گچساران گفت: از یک ماه پیش تاکنون35 واحد صنفی متخلف که مراقبت های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت نکرده اند پلمب شدند.

خبرنگاران 35 واحد صنفی در گچساران پلمب شد

آرین غلامیان شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در این مدت سه هزار و 458 بازدید از فروشگاه های تهیه و توزیع مواد غذایی در گچساران با مشارکت دستگاه های اجرایی متولی اجرا شده است.

وی بیان نمود: 62 اخطاریه از نیمه دوم اردیبهشت سال جاری تا به امروز در این شهرستان برای واحدهای صنفی متخلف صادر شده است.

وی همچنین از جمع آوری پنج تن مواد مواد غذایی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در گچساران از یک ماه پیش تا به امروز اطلاع داد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران بیان کرد: پنج هزار و 560 واحد صنفی این شهرستان در سامانه سیب ثبت شده است.

غلامیان گفت: در این مدت 200 بازدید از کارگاه های با بیش از 20 نفر جمعیت در گچساران برای فرایند اجرای فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است.

وی ادامه داد: از یک ماه پیش تا به امروز همچنین 42 مورد بازدید از دستگاه های اجرایی برای نظارت بر نحوه رعایت پورتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا اجرا شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران بیان کرد: بازدید از همه پمپ بنزین های شهرستان و صدور 16 اخطاریه برای مختلفان از دیگر نظارت های این اداره متولی در یک ماه پیش تا به امروز بوده است.

وی تاکید نمود: هم اکنون 11 اکیپ متشکل از 17 بازرس بر فرایند رعایت پورتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا مشارکت دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران ابراز داشت: در تعطیلات عید فطر سال جاری 2 هزار مسافر در ورودی سمت استان خوزستان شهر دوگنبدان غربالگری ویروس کرونا شدند.

غلامیان گفت: از یک ماه پیش تا به امروز پنج هزار عدد ماسک و 250 جفت دستکش در مراکز درمانی و بهداشتی گچساران توزیع شده است.

وی اضافه نمود:غربالگری تلفنی ویروس کرونا برای 60هزار و 963 نفر از جمعیت گچساران از دیگر خدمات اجرا شده جهت تحقق پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در مدت زمان یک ماه پیش تا به امروز بوده است.

غلامیان گفت: انجام 900نمونه آزمایش ویروس کرونا از افراد مشکوک که پاسخ آزمایش 890 مورد آن دریافت شده از دیگر فعالیت های این مدت برای مهار ویروس کرونا در گچساران بوده است.

وی ادامه داد: از یک ماه پیش تا به امروز 150 مورد گندزدایی و ضدعفونی ساختمان اداری و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان اجرا شده است.

تا به امروز 169 هزار و 425 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 75 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به 8209 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1436

به "خبرنگاران 35 واحد صنفی در گچساران پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 35 واحد صنفی در گچساران پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید