خبرنگاران نوجوان میاندوآبی هدایای روز تولد خود را برای مقابله با کرونا اهدا کرد

به گزارش سبزوار امروز، مهاباد- خبرنگاران- مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: یک نوجوان 13 ساله در این شهرستان در یک عمل زیبا، هدایای روز تولد و پس انداز خود به مبلغ 20 میلیون ریال را برای مبارزه با کرونا به حوزه سلامت این شهرستان اهدا کرد.

خبرنگاران نوجوان میاندوآبی هدایای روز تولد خود را برای مقابله با کرونا اهدا کرد

سهراب حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: وی فرزند یکی از همکاران شاغل در شبکه بهداشت و درمان میاندوآب است که این مبلغ را که هدایای او در سالروز تولد و پس اندازهای یکسالش است، برای مبارزه با بیماری کرونا به مدافعان سلامت شهرش هدیه کرد.

وی در ادامه با قدردانی از این نوجوان میاندوآبی و سایر خیران و مردم نوعدوست این شهرستان که در این شرایط با انفاق و بخشش مال و دارایی خود، کمکگر مدافعان سلامت هستند، بیان نمود: از زمان شیوع بیماری کرونا تا به امروز مردم میاندوآب 2 میلیارد و 44 میلیون ریال فقط به حوزه سلامت این شهرستان کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه 625 میلیون ریال از این کمک ها به صورت نقدی و یک میلیارد و 419 میلیون ریال به صورت کمک های غیرنقدی است، گفت: کمک های نقدی جهت خرید و تهیه تجهیزات بیمارستانی برای مقابله با کرونا و کمک های غیرنقدی نیز در قالب اهدای 2 هزار و 330 دست لباس گان و سرهم ایزوله، بیش از چهار هزار و 213 عدد انواع ماسک، 260 عدد شیلد دایمی و یکبار مصرف و چهار هزار و 650 جفت انواع دستکش جهت مصرف کادر درمانی است.

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش 150 میلیون ریال توسط یک خیر، 2 دستگاه تب سنج به ارزش 30 میلیون ریال، پنج دستگاه پالس اکسیمتر به ارزش 50 میلیون ریال، 100 عدد رابط اکسیژن و 30 نازل اکسیژن، یک هزار و 100 عدد کاور کفش، 200 عدد روبالشی و 60 عدد لباس مخصوص کرونا از دیگر کمک های غیرنقدی مردم میاندوآب در مقابله به کروناست.

وی با بیان این که حامیان این روزهای کرونایی در میاندوآب افراد بازنشسته، پزشکان، دندانپزشکان، اهالی روستاها، فرهنگیان، مالکان واحدهای تولیدی و کشاورزان هستند، گفت: همچنین به ارزش 300 میلیون ریال اقلام بهداشتی شامل 400 دست لباس حفاظت فردی، 2 هزار و 250 جفت دستکش یکبارمصرف، 400 جفت دستکش جراحی، 2 هزار عدد کلاه یکبارمصرف، 150 دست لباس ایزوله و 120 لیتر مایع ضدعفونی از سوی پتروشیمی میاندوآب و لوازم حفاظت فردی به ارزش 23 میلیون ریال از سوی بانک مسکن به شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اهدا شده است.

حیدری با اشاره به اینکه 400 دست لباس گان نیز توسط مرکز نیکوکاری هیات مکتب العباس تهران به 2 بیمارستان میاندوآب اهدا شد، گفت: 10 کیسه برنج، سه تن انواع میوه، 100 بطری آب هویچ، چهار هزار و 300 عدد دوغ لیوانی، 395 بسته آبمیوه، عسل به ارزش 30 میلیون ریال و 200 کیلوگرم سیب از دیگر کمک های مردم میاندوآب به بیماران کرونایی و کادر درمانی در راستای مقابله با کروناست.

وی با بیان تاسیس انجمن خیران سلامت میاندوآب از 2 سال پیش در این شهرستان گفت: شماره حساب 380170000000107794826008 به نام انجمن خیران سلامت این شهرستان میاندوآب نزد بانک ملی شعبه مرکزی میاندوآب جهت واریز کمک های مردمی راه اندازی شده است.

تهیه و توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش، توزیع سبدکالا برای نیازمندان به صورت فردی و گروهی و یا توسط نهادها و هیات های مذهبی، اهدای مواد شوینده و در اختیار گذاشتن ماشین آلات کشاورزی برای گندزدایی معابر عمومی و همچنین بخشش اجاره بهای منازل و مغازه ها برای مستاجران طی ماه های درگیر کرونا از دیگر اقدامات خیرخواهانه مردم این شهرستان برای مقابله با کرونا به شمار می رود.

میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1321

به "خبرنگاران نوجوان میاندوآبی هدایای روز تولد خود را برای مقابله با کرونا اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوجوان میاندوآبی هدایای روز تولد خود را برای مقابله با کرونا اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید