حقوق بازنشستگان همچون سال قبل واریز شد ، حقوق حداقل بگیران و سایر سطوح چند درصد افزایش یافت؟

به گزارش سبزوار امروز، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در مورد علت عدم پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس رقم نو در فروردین ماه شرح داد.

حقوق بازنشستگان همچون سال قبل واریز شد ، حقوق حداقل بگیران و سایر سطوح چند درصد افزایش یافت؟

به گزارش خبرنگاران، علی دهقان کیا با اشاره به پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق روال گذشته حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفباء شروع می گردد و تا خاتمه هر ماه ادامه خواهد داشت.

وی توضیح داد: نخستین حقوق بازنشستگان این سازمان در امسال از بیستم فروردین ماه شروع شده است و این روند تا خاتمه این ماه ادامه خواهد داشت.

دهقان کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در فروردین ماه افزایش یافته است یا خیر، گفت: بازنشستگان در فروردین ماه، همچون سال گذشته حقوق خود را دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در مورد چرایی عدم پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه تازه شورای عالی کار ادامه داد: باید ابلاغ حقوق تازه بازنشستگان به وسیله دولت و سپس مدیرعامل سازمان صادر گردد و با توجه به اینکه تا پانزدهم ماه جاری همه جا تعطیل بود تکلیف بازنشستگان سایر سطوح تعیین نبود به همین جهت سازمان تامین اجتماعی احکام حقوقی تازه بازنشستگان را صادر نکرده است و حقوق بازنشستگان بر اساس رقم سال گذشته پرداخت شده است.

وی افزود: در اردیبهشت ماه، حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه تازه شورای عالی کار به بازنشستگان پرداخت خواهد شد به طوری که حقوق بازنشستگان حداقل بگیران 27 درصد و سایر سطوح 21 درصد به اضافه 250 تومان در امسال افزایش پیدا خواهد نمود و این افزایش از اول فروردین ماه خواهد بود به طوری که مابه التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان نیز در اردیبهشت ماه پرداخت می گردد.

دهقان کیا گفت: احکام تازه حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه صادر خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2607

به "حقوق بازنشستگان همچون سال قبل واریز شد ، حقوق حداقل بگیران و سایر سطوح چند درصد افزایش یافت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق بازنشستگان همچون سال قبل واریز شد ، حقوق حداقل بگیران و سایر سطوح چند درصد افزایش یافت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید