حریفان ووشوکاران ایران در جام جهانی چین تعیین شدند

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت های جام جهانی ساندا طی روزهای شنبه و یکشنبه (پنجم و ششم آبان ماه) به میزبانی چین و در شهر هانژو برگزار خواهد شد. در این رقابت ها تیم ایران با هشت ووشوکار به مصاف حریفان می رود.

حریفان ووشوکاران ایران در جام جهانی چین تعیین شدند

مراسم وزن کشی و قرعه کشی این رویداد، صبح امروز جمعه برگزار گشت و ووشوکاران کشورمان با حریفان خود آشنا شدند. برهمین اساس در بخش بانوان و در وزن 52 کیلوگرم الهه منصوریان در گام نخست با نماینده برزیل رقابت خواهد کرد و سپس با ووشوکار الجزایری روبرو می شود.

شهربانو منصوریان در وزن 65 کیلوگرم ابتدا با الجزایر و در ادامه با هند مبارزه خواهد کرد. در وزن 75 کیلوگرم فریناز نذیری که نخستین تجربه ملی خود را پشت سرمی گذارد، ابتدا به مصاف نماینده روسیه می رود و در صورت پیروزی با برنده هند و مصر روبرو می شود.

در بخش مردان و در وزن 70 کیلوگرم محسن محمدسیفی ملی پوش پرافتخار ایران، کار خود را با حریفی از الجزایر آغاز می کند و سپس با نماینده مصر مبارزه خواهد کرد. یوسف صبری در وزن 75 کیلوگرم با نماینده روبرو می شود و در ادامه با حریفی از ماکائو رقابت می کند.

در وزن 85 کیلوگرم مشخص تقوی با رقیبی از فرانسه رقابت خواهد کرد و در صوت پیروزی به مصاف برنده پیکار ورزشکاران بلاروس و مصر می رود. میلاد عارفی مقام هم در وزن 90 کیلوگرم ابتدا با سانداکاری از هند و سپس با رقیبی از مصر مبارزه می کند. در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نیز حمیدرضا قلی پور در گام نخست با حریف قدرتمندی از چین و در ادامه با نماینده مصر رقابت می کند.

جام جهانی ساندا هر دو سال یکبار بین مدال آوران رقابتهای قهرمانی جهان برگزار می شود.

با تور چین همراه باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 242

به "حریفان ووشوکاران ایران در جام جهانی چین تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان ووشوکاران ایران در جام جهانی چین تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید