جلب رضایت بهره برداران وارباب رجوع ازطریق ارایه خدمات باکیفیت یکی از اولویتهای شیلات مازندران است

به گزارش سبزوار امروز، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل شیلات مازندران درملاقات هفتگی با بهره برداران شیلاتی تاکیدکرد، جلب رضایت بهره برداران وارباب رجوع ازطریق ارایه خدمات باکیفیت یکی از اولویتهای شیلات مازندران است.

جلب رضایت بهره برداران وارباب رجوع ازطریق ارایه خدمات باکیفیت یکی از اولویتهای شیلات مازندران است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، حسن اسحاقی مدیرکل شیلات درملاقات هفتگی با مراجعه کنندگان , ضمن تاکید بر اهمیت احترام و رضایت ارباب رجوع در رسیدگی به امور آنان گفت: علاوه بر تاکید و سفارش موضوع در نظام اسلامی , درساختار اداری و اجرایی هم یکی از شاخص های مهم سنجش و کارآمدی و رشد و توسعه سازمانها , چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب , سرعت ,دقت و نیز صحت انجام امور است که دراین زمینه ها کوشش مجموعه شیلات مازندران به حداقل رساندن زمان رسیدگی به امورات ارباب رجوع است و سعی براین است که باتوجه به محدودیتهای ناشی از ویروس کرونا بسیاری از امور بصورت الکترونیکی و سامانه ای صورت پذیرد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1830

به "جلب رضایت بهره برداران وارباب رجوع ازطریق ارایه خدمات باکیفیت یکی از اولویتهای شیلات مازندران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلب رضایت بهره برداران وارباب رجوع ازطریق ارایه خدمات باکیفیت یکی از اولویتهای شیلات مازندران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید