جزئیات تازه از بیمه رانندگان تاکسی ، ، مشمولان تازه چه کسانی هستند؟ ، شروع پوشش بیمه ای تاکسیران ها طبق لیست تازه

به گزارش سبزوار امروز، مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از آغاز فرایند تحت پوشش بیمه قرار گرفتن رانندگان تاکسی تازه اطلاع داد و گفت: این فرایند آغاز شده و فایل ها در دست تبادل است. کار مرحله به مرحله پیش می رود، باید لیست ها پالایش و افراد تازه از سوی همان مبادی ذی صلاح برای بیمه معرفی شوند.

جزئیات تازه از بیمه رانندگان تاکسی ، ، مشمولان تازه چه کسانی هستند؟ ، شروع پوشش بیمه ای تاکسیران ها طبق لیست تازه

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مهدی شکوری درباره آخرین شرایط بیمه تاکسیرانان اظهار کرد: قانون سازوکار بیمه رانندگان را تعیین نموده است، دهک بندی ها باید طبق قانون بودجه 1401 انجام گردد و مهمتر از همه اینکه باید با یاری مراجع معرفی کننده اعم از تاکسیرانی، سازمان شهرداری ها و وزارت راه که حمل و نقل درون شهری و برون شهری را شامل می گردد، پالایش انجام گردد.

او اضافه نمود: این پالایش با این هدف انجام می گردد که اگر افرادی من غیرحق وارد سیستم شدند، خارج نموده و معادل همین اندازه خروجی، از رانندگان نو جایگزین شوند.

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه لیست ها را ارائه داده اند و در حال هماهنگی و کنترل با شرکت ها هستیم تا آمار نهایی احصاء و با یاری همان مراجع، افراد نو معرفی و بیمه شوند گفت: در مقاطعی از زمان، افرادی را داشته ایم که تاکسیران نبودند اما بیمه شده بودند. بعلاوه تعدادی هستند که در گذشته راننده تاکسی بوده اند و اکنون در شغل دیگری مشغول شده اند. هدف ما این است افرادی که به شغل رانندگی اشتغال ندارند، از این بیمه خارج شوند و افراد محق بتوانند از مزایای این بیمه بهره مند شوند.

او ادامه داد: این فرایند آغاز شده و فایل ها در دست تبادل است. کار مرحله به مرحله پیش می رود، باید لیست ها پالایش و افراد نو از سوی همان مبادی ذی صلاح برای بیمه معرفی شوند.

شکوری درباره شمار مشمولان نو بیمه رانندگان گفت: تعداد تقریبا چندده هزار نفری را تعیین نموده اند که کنترل نهایی در حال اجرا است تا حقی تضییع نگردد.

مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه این فرایند تا چه زمانی به طول می انجامد؟ اظهار کرد: فرایند به تدریج ادامه می یابد و تا انتها سال طول خواهد کشید و شامل همه رانندگان درون و برون شهری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1401 بروزرسانی: 14 مهر 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2523

به "جزئیات تازه از بیمه رانندگان تاکسی ، ، مشمولان تازه چه کسانی هستند؟ ، شروع پوشش بیمه ای تاکسیران ها طبق لیست تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تازه از بیمه رانندگان تاکسی ، ، مشمولان تازه چه کسانی هستند؟ ، شروع پوشش بیمه ای تاکسیران ها طبق لیست تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید