تیم والیبال سایپا در پی هت تریک قهرمانی است

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال زنان فردا با برگزاری 5 ملاقات انجام خواهد شد. تیم سایپا تهران مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین فعلی این رقابت ها نیز در هفته دوم میهمان مهرسان است و در سالن والیبال پژوهشکده نفت به مصاف میزبان خود می رود.

تیم والیبال سایپا در پی هت تریک قهرمانی است

تیم مهرسان که بدون برد و امتیاز در رتبه هشتم جدول واقع شده است، در این مسابقه فرصت مناسبی برای کسب نخستین پیروزی و بهبود صندلی خود در جدول مسابقات را دارد.

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال سایپا در تبادل نظر با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط لیگ زنان گفت: سال جاری لیگ والیبال زنان شرایط متفاوت تری نسبت به گذشته دارد. فصل پیش رقابت ها به صورت متمرکز برگزار گردید اما سال جاری هفته ای دو بازی به صورت رفت و برگشت داریم. شرایط سخت است و بازیکنان باید آمادگی خوبی داشته باشند تا لیگ را به انتها برسانند.

وی تاکید نمود: اتفاق مثبت دیگر برگزاری مرحله پلی اف در بخش زنان است که به حرفه ای شدن والیبال زنان یاری خواهد نمود. تعداد ملی پوشان در تیم ها با مشخص و تکلیف فدراسیون 6 نفر در هر تیم اعلام شد تا سطح کیفی مسابقات برابر گردد و تیم ها در رقابت نزدیک و فشرده با یکدیگر قرار گیرند.

سرمربی تیم والیبال سایپا با اشاره به بازی نخست تیمش ادامه داد: آغاز لیگ شرایط خاص خود را دارد و بازی برای هر تیمی سخت است. در بازی مقابل یزد از تمام بازیکنان استفاده کردیم تا به ترکیب اصلی برسیم. در بازی دوم مقابل مهرسان قرار خواهیم گرفت که تیم با انگیزه و خوبی است.

هاشمی ادامه داد: با توجه به تقسیم شدن ملی پوشان در تیم ها کار سختی در مسابقات داریم و هر تیمی که کم اشتباه بازی کند پیروز می گردد. با اقدام خوب فدراسیون تعداد تیم ها نیز به 10 تیم افزایش یافت که باعث خوشحالی است و امیدوارم تا سال آینده اسپانسرهای بیش تری جذب شوند. امیدوارم لیگ خوبی گردد و تیم سایپا نیز با قهرمانی هت تریک کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2251

به "تیم والیبال سایپا در پی هت تریک قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال سایپا در پی هت تریک قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید