تفریح در پوکت چگونه است

به گزارش سبزوار امروز، در جزیره زیبا و شناخته شده پوکت هر چیزی می‌تواند برای شما به یک جاذبه تبدیل شود. در تور تایلند با تفریحاتی روبرو خواهید شد که بسیار مفرح هستند.

تفریح در پوکت چگونه است

پوکت به عنوان جواهر تایلند شناخته شده است و یکی از بهترین جزایر تور تایلند است و دارای منحصربه فردترین اقامتگاهها و کلوپ های ساحلی است. پوکت برای همه مسافران فهرستی طولانی از غذاهای لذیذ و گزینه هایی برای کسب آرامش را برای ارائه دارد. سفر به شهر قدیمی پوکت برای بازدید از خیابان هایی با ردیف مغازه های بومی و لذت بردن از گزینه های متنوع از غذاهای محلی افسانه ای و یا سفر با شمال این کشور و سکنی در اقامت گاه های مجلل ساحلی و ساحل های باشکوه پیشنهاد می‌گردد.
از جمله فعالیت هایی که در حین سفر به پوکت می توان داشت، باید به برنامه ماهیگیری و گذران روزی بسیار جذاب همراه با شنا و تفریح در بخش ساحلی اشاره کرد.  فراموش نکنید، برای ماهیگیری در این منطقه باید از  مرکز تفریحات ساحلی چالونگ (Chalong) پوکت می‌باشد، مجوز ویژه دریافت نمایید.
اگر یک سال بسیار پر مشغله و سنگین را گذرانده اید و می خواهید در یک ویلای خصوصی در تور تایلند اقامت نمایید.
بر اساس آمار، کافی شاپ کاپیتیام (Kopitiam) در سال 2016 بیشترین مسافران تور پوکت را به خود جذب کرده‌اند. در این کافی شاپ معتبرترین و بهترین غذاهای تایلندی با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌گردند.
بسیاری از شرکت های هواپیمایی از جمله خطوط هوایی کاتای پاسیفیک (Cathay Pacific) و کاتای دراگون (Cathay Dragon) دارای پروازهای روزانه رفت و برگشت به جزیره پوکت هستند.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 328

به "تفریح در پوکت چگونه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح در پوکت چگونه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید